Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 23 Noiembrie 2024

Achizitie apartament pentru cazare salariat

Raspuns oferit de
Vera Constantin

Vera Constantin
Expert contabil
valabil la 05 Nov 2024

Intrebare:


Achizitie apartament de catre societate platitoare de impozit pe profit si platitor de TVA de la vanzator persoana fizica. O firma platitoare de tva doreste sa achizitioneze un apartament (de catre societate) pentru a fi utilizat ca locuinta de serviciu de catre un angajat ce nu are domiciliu in localitatea in care societatea desfasoara activitate. Care sunt particularitatile unei asemenea achizitii? Cat si cum se amortizeaza? Care sunt implicatiile fiscale? Cum se considera punerea la dispozitia angajatului ca locuinta de serviciu a apartamentului respectiv? Este necesar sa se incheie contract de inchiriere intre societate si angajat sau se recomanda incheierea unui contract de comodat?


Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 10-49 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 4639

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Intreprinderi legate
Impozit micro sau impozit pe profit?"
!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Impozit pe profit

Oct242024

Profit reinvestit. Investitie la un utilaj existent

de Mariana Prejbeanu valabil la 24 Oct 2024
Intrebare: In 2020 am achizitionat un mijloc fix nou, un sistem de exhaustare, ce purifica noxele degajate de utilajele din productie. Avand in vedere ca acest sistem de exhaustare poate functiona doar alaturi de un alt mijloc fix, l-am adaugat pe un mijloc fix deja existent si deja pus in functiune. Intrebarea este, acest sistem de exhaustare poate fi luat in calcul ca profit reinvestit, la calculul ...
Oct222024

Limita cheltuieli cu amortizarea

de Profeanu Laura valabil la 22 Oct 2024
Intrebare: Avem achizitionat un autoturism cu 7 locuri. Este folosit pentru transportul colegilor la si de la depozit (avem punct de lucru in afara localitatii). Totodata responsabil de acest autoturism este managerul de achizitii, care ocazional, face aprovizionari si livrari de marfa. Care este valoarea de amortizare deductibila? Valoarea lunara de amortizare este de 2000 lei. 1. Daca este deductibil ...
Oct092024

Asigurare privata de sanatate pentru angajati, valoare peste 400 euro angajati

de Anastasia Bogaciuc valabil la 09 Oct 2024
Intrebare: Compania noastra doreste sa contracteze o asigurare privata de sanatate pentru angajatii proprii. Aceasta insa depaseste pragul de 400 euro/angajat/an. Care sunt implicatiile fiscale, atat din punct de vedere al impozitului pe profit, cat si al contributiilor salariale? De asemenea, va rugam sa ne simulati monografia contabila aferenta. Va multumim!
Sep122024

Reinvestire profit. Microintreprindere

de Vera Constantin valabil la 12 Sep 2024
Intrebare: Microintreprindere, platitoare de impozit pe venit va rog sa-mi scrieti daca se poate reinvesti profitul obtinut in anul curent. Totodata, va rog sa imi scrieti monografia contabila. Ex: cumpara un apartament, il renoveaza si dupa il pune in vanzare. Multumesc!
Sep052024

Tratament fiscal cheltuieli cu salariile

de Profeanu Laura valabil la 05 Sep 2024
Intrebare: Societatea noastra, platitoare de impozit pe profit angajeaza cetateni asiatici pentru care suporta diverse cheltuieli obligatorii pentru indeplinirea conditiilor de angajare a acestora, precum: costul cu firma care se ocupa de recrutarea acestora, avize de munca, permise de sedere/de munca, testare medicala, costul biletelor de transport din tara de origine in Romania, precum si alte costuri ...
Iul262024

Tichete cadou acordate salariatilor societatilor partenere

de Profeanu Laura valabil la 26 Iul 2024
Intrebare: Societatea achizitioneaza carduri cadou (de tip voucher) de la un retailer. Valoarea individuala a cardului este de 1.000 lei; factura de achizitie nu este purtatoare de TVA. In conditiile in care ofera aceste carduri unor persoane fizice care nu au calitatea de salariat va retine la sursa impozitul de 10%? Cum va proceda in situatia in care ofera aceste carduri unor companii partenere? Va ...