Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 22 Decembrie 2024

Achizitie autoturisme programul Rabla. Inregistrari contabile institutii publice

Intrebare: Institutia noastra, ca institutie publica finantata din venituri proprii si subventie de la bugetul de stat, a achizitionat in anul 2015 doua autoturisme prin programul "Rabla".
Vanzatorul masinilor nu a scazut din valoarea autoturismelor valoarea primei de casare pentru cele doua autoturisme. Plata s-a facut integral. Anul acesta a returnat valoarea primelor de casare 2 x 6500 lei in contul din care s-a facut anul trecut plata integrala a autoturismelor.
Trezoreria a cerut institutiei noastre deschiderea unui cont de venit pentru sume provenind din finantarea bugetara din anii precedenti art. 36.32.01 si s-a efectuat Ordin de plata din contul aferent art. 71.01.02, in contul de venit corespunzator 36.32.

Inregistrarile contabile
1. La primirea sumei de 13.000 lei pe contul de plati
581 = 770 -13000 (71.01.02)
581 = 117 13000
Ce inregistrari contabile trebuie facute pentru acesta regularizare facuta prin conturile din Trezorerie?

Tip societate: Institutie publica
Numar de angajati: 11-50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: administratie publica centrala

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "SAF-T 2025"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Mijloace fixe

Oct042023

Societate delegata pentru furnizarea serviciului de salubrizare. Bunuri primite spre utilizare de la UAT. Calcul redeventa

de Otilia Roman valabil la 04 Oct 2023
Intrebare: Un UAT JUDETEAN ... (DELEGATAR) are un contract de delegare cu o societate - persoana juridica (delegat) pentru serviciul de salubrizare la nivelul judetului. UAT JUDETEAN (delegatar) pune la dispozitia delegatului mijloace fixe (bunuri de retur), mijloace fixe pe care le are inregistrate unele in proprietate publica si unele in proprietate privata. Intrebare: Avand in vedere ca in Legea ...
Ian232021

Transfer si nontransfer bunuri intre state membre, distribuire bunuri la lichidare voluntara, regim fiscal TVA, arhivare documente

de Amelia Dumitras valabil la 23 Ian 2021
Intrebare: Societate comerciala, SRL, platitoare de TVA si impozit profit, entitate RO, urmeaza sa se lichideze in 2021. Firma mama este in Germania. Se doreste ca toate mijloacele fixe sa fie trimise in Germania. Achizitia de mijloace fixe (proprii si inchiriate) s-a efectuat incepand cu 2017, asadar, cele proprii nu sunt complet amortizate. Avand in vedere aceste aspecte, am urmatoarele intrebari: ...
Aug222016

Clasificarea mijloacelor fixe. Rastele metalice

de Irina Dumitrescu valabil la 22 Aug 2016
Intrebare: Va rog sa-mi specificati unde este mai corect sa incadrez in nomenclatorul de mijloace fixe niste rastele metalice (intreg ansamblul cu tot cu sisteme de prindere) achizitionate din U.E., montate in depozit pentru depozitarea si manipularea marfurilor stocate aici (2.1.23.5 ; 3.1.1)?
Apr072016

Vanzare teren. Inregistrari contabile

de Costin A. Istrate valabil la 07 Apr 2016
Intrebare: Sc ABC SA detine in proprietate TEREN, aflat in evidenta contabila. Societatea doreste sa vanda o parte din teren. Va rugam sa ne precizati: Care este procedura? Care sunt pasii de urmat si inregistrarile contabile?
Mar112015

Institutie publica. Mijloace fixe complet amortizate

de Irina Dumitrescu valabil la 11 Mar 2015
Intrebare: Mijloacele fixe complet amortizate aflate in patrimoniul unei institutii publice se trec in categoria obiectelor de inventar?
Iul302014

Inchiriere imobile perosana fizica cu mai mult de 5 contracte. Amortizarea investitiilor efectuate la aceste imobile

de Constanta Popa valabil la 30 Iul 2014
Intrebare: O persoana fizica, ce are mai mult de cinci inchirieri de imobile si tine o evidenta contabila in partida simpla, renoveaza in totalitate cu autorizatie de constructie un imobil foarte mare. La data receptiei lucrarii doreste sa inceapa amortizarea. Pe ce durata se va face aceasta?