Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 26 Noiembrie 2024

Achizitie de la un contribuabil inactiv. Tratament fiscal refacturare cheltuieli

Raspuns oferit de
Ionut Jinga

Ionut Jinga
consultant fiscal
valabil la 28 Apr 2022

Intrebare: Daca o societate platitoare de impozit pe venit micro (intermediar), intra in colaborare cu o alta societate de prestari servicii (ce vor fi refacturate catre un alt beneficiar), care figureaza ca inactiv pe ANAF, care sunt implicatiile fiscale, riscurile? Cum pot fi interpretate cheltuielile cu serviciile primite de la furnizor inactiv, respectiv veniturile obtinute dupa refacturarea acestor servicii? La momentul incheierii contractului si la primirea facturilor nu s-a stiut de acest fapt, ci s-a aflat ulterior, cand s-au predat actele la contabilitate spre operare.

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 1-10 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 9999

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Intreprinderi legate
Impozit micro sau impozit pe profit?"
!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Legislatie

Nov202024

Acordare burse. Deductibilitate

de Mariana Prejbeanu valabil la 20 Nov 2024
Intrebare: Cheltuielile efectuate pentru bursele din cadrul invatamantului profesional dual scad sumele aferente impozitul pe profit datorat la nivelul valorii minime intre 0.75% din CA sau 20% din impozitul pe profit datorat?
Nov202024

Ajustare TVA leasing in situatia iesirii prin optiune de la TVA

de Gina Popescu valabil la 20 Nov 2024
Intrebare: Revin la problema pe care am expus-o data trecuta, dar cu inca o intrebare: CAND TREBUIE FACUTA AJUSTAREA DE TVA PENTRU AVANS LEASING PLATIT? LA IESIREA DE LA TVA PRIN OPTIUNE SAU LA DATA TRANSFERULUI DREPTULUI DE PROPRIETATE? Care ar fi explicatia ca pentru suma facturata si platita avans catre soc de leasing, ajustarea de TVA sa se ceara la data iesirii de la TVA, iar pentru ratele de ...
Nov182024

Chestiuni fiscale referitoare la anumite operatiuni cu societate din UK

de Otilia Roman valabil la 18 Nov 2024
Intrebare: Societatea noastra produce si comercializeaza online semne metalice, brelocuri, insigne personalizate. Avem un Client din UK pentru care producem cele de mai sus si le comercializeaza online cu ajutorul nostru. Produsele noastre le distribuim prin DHL/Bundespost, etichetate in Romania, livrate la hub DHL Nuremberg Germania, de unde sunt preluate si distribuite. Datorita acestei solutii ...
Nov142024

Legislatie comert online

de Vera Constantin valabil la 14 Nov 2024
Intrebare: Solicitam punerea la dispozitie a legislatiei aferente comertului online in Romania. Pentru situatia depasirii plafonului livrarilor UE, care sunt normele legale pentru functionarea platformei de vanzari online?
Nov122024

Valuta factura externa

de Alexandru Palaghia valabil la 12 Nov 2024
Intrebare: Pentru o firma din BE am dreptul sa emit factura in lei si sa achite in contul de lei? Contractul se face in euro la cursul valutar de la data emiterii facturii. Multumesc.
Nov132024

Inregistrarea in scopuri de TVA a altor persoane care efectueaza achizitii intracomunitare

de Profeanu Laura valabil la 13 Nov 2024
Intrebare: PFA neplatitor de TVA, fara cod de TVA intracomunitar, efectueaza o achizitie intracomunitara a carei valoare este sub plafon. Pana la finalul anului nu mai are alte achizitii. Furnizorul aplica pe factura TVA 19%. Cum verific ca acesta este inregistrat in regimul OSS? Trebuie depus in acest caz decont de TVA 301 si D390? Multumesc pentru un sfat.