Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 23 Noiembrie 2024

Achizitie intracomunitara cu ambalaje

Raspuns oferit de
Olga Crevelescu

Olga Crevelescu
Consultant fiscal, Formator autorizat A.N.C.
Intrebare: Am achizitii intracomunitare de echipamente, cu livrare directa la clientul meu din RO. In foarte multe cazuri aceste echipamente vin ambalate pe paleti, paleti care raman la locul livrarii marfii. Paletii sunt specificati pe factura sau pe nota de transport a furnizorului extern cu valoare sau fara (se specifica doar modul de ambalare). Cum ar trebui sa evidentiem acesti paleti?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 1-9 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 4669

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Intreprinderi legate
Impozit micro sau impozit pe profit?"
!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Stocuri

Nov082024

Punct de lucru in Italia. Aspecte contabile si fiscale

de Irina Dumitrescu valabil la 08 Nov 2024
Intrebare: Societate romana cu punct de lucru in Italia vinde marfuri in Italia de pe CIF obtinut in Italia, s-a deschis si punct de lucru aferent cif-ului. O parte din marfuri sunt achizitionate de catre societatea din Romania. Cum tratam, din punct de vedere al stocurilor aceste vanzari? Care este monografia? Ce documente se intocmesc pentru transferul stocurilor din Romania la punctul de lucru din ...
Sep172024

Inventar intermitent activitate de restaurant

de Gina Popescu valabil la 17 Sep 2024
Intrebare: Societatea noastra a primit Autorizatia de functionare pentru activitatea de restaurant, ca urmare, trebuie stabilita procedura contabila pentru parcursul stocurilor pentru preparatele servite. In prima faza restaurantul o sa serveasca doar cateva preparate (nu o sa existe meniu A la Carte) o sa se serveasca Mic dejun, Pranz sau Demipensiune, standard, adica aceleasi feluri de mancare pentru ...
Sep122024

Achizitie intracomunitara de la persoana fizica din Italia

de Profeanu Laura valabil la 12 Sep 2024
Intrebare: Societatea achizitioneaza de la o persoana fizica din Italia niste cartuse speciale pentru anumite imprimante. Coletul este preluat de o firma de curierat externa si adus in Romania. Aici ei fac un borderou de achizitie si un NIR. Ei mentioneaza ca exista o directiva la nivel european care le permite astfel de achizitii. Este legala o asemenea operatiune? Daca da, ce obligatii declarative ...
Aug022024

Evidenta contabila si fiscala mostre primite din Anglia

de Profeanu Laura valabil la 02 Aug 2024
Intrebare: In cursul lunii iulie 2024 am primit de la un furnizor din Anglia cu factura proforma niste mostre, valoarea pe fiecare mostra este de 1 euro. Ageximco a platit la comisionarul vamal 11 lei. Intrebarea: care este monografia contabila pentru inregistrarea mostrelor, se reporteaza in DECONTUL 300 TVA? Avand in vedere ca din iulie 2024 vom primi DECONTUL Precomplectat. Asteptam raspunsul ...
Iul032024

Facturarea ambalajelor

de Profeanu Laura valabil la 03 Iul 2024
Intrebare: Avand in vedere faptul ca nu vad si nu recuperez niciodata aceste ambalaje, vreau sa introduc in factura clientului, o pozitie cu ambalajul trimis de furnizor, cu valoare 0. Indiferent ca este sau nu specificat de furnizor pe factura, ca are sau nu valoare, nu dorim sa solicitam clientului plata acestui ambalaj si nici restituirea acestuia. Contravine vreunei prevederi aceasta ...
Mai152024

Lipsuri imputabile la inventar

de Vera Constantin valabil la 15 Mai 2024
Intrebare: Va rugam sa ne precizati, in cazul constatarii la inventar, a unor lipsuri imputabile celor 3 vanzatori-livratori, in ce conditii se pot imputa acestora, care sunt documentele pe care societatea trebuie sa le intocmeasca pentru a putea opera aceste imputatii, cadrul legal de stingere a acestor imputatii (daca se pot opri din salarii, sau altfel?), precum si monografia contabila. Am mai dori sa ne ...