Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 22 Noiembrie 2024

Achizitie marfuri pe paleti. Evidentiere in contabilitate

Raspuns oferit de
Vera Constantin

Vera Constantin
Expert contabil
Intrebare: Noi primim marfa de la firma mama pe paleti. Acestia sunt inclusi in costul marfii. Pe factura primita de achizitie sunt mentionati numarul de paleti transmisi de catre firma mama. In contabilitate le-am dat o valoare pe baza de decizie administrator si ii inregistram valoric. La fel pe facturile noastre emise catre clienti apare ca nota numarul de paleti livrati. Noi nu putem emite doar aviz din sistem. Pe E-invoice numai apare aceasta nota cu paleti. Ce alte solutii mai exista pentru documente care ar putea insoti paletii? Este obligatoriu sa apara paletii pe factura? Multumesc frumos!

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 10-49 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 4690

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Intreprinderi legate
Impozit micro sau impozit pe profit?"
!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria E-Factura

Nov202024

Factura neprimita in SPV

de Gina Popescu valabil la 20 Nov 2024
Intrebare: Cum inregistram in contabilitate o factura, primita de la un furnizor, pe care nu o regasim pe e-factura?
Nov072024

Inregistrare factura primita prin SPVin alta luna decat cea in care a fost emisa

de Elena Garofil valabil la 07 Nov 2024
Intrebare: O factura emisa in 02.10.24 nu s-a primit in spv si nici nu a fost inregistrata. Serviciul facturat este aferent activitatii economice. Astazi, 07.11.24, daca partenerul o transmite in spv, societatea primitoare o poate inregistra fara sanctiuni? Daca nu, care sunt solutiile? O storneaza pe cea veche si emite o alta factura cu data curenta? Multumesc!
Nov062024

Corectarea facturilor in RO e-Factura

de Profeanu Laura valabil la 06 Nov 2024
Intrebare: Am primit o factura care a fost emisa gresit suma nu era cea corecta de facturat, ulterior furnizorul corecteaza factura initiala fara sa o storneze sau sa faca referire la ce factura storneaza. Facturile au acelasi nr de inregistrare doar ca difera indexul de incarcare la ANAF. Consider ca ar fi trebuit corectata factura cu suma gresita, adica inca o factura de stornare cu suma de 35821,32 ...
Oct212024

Factura primita de doua ori in SPV

de Elena Garofil valabil la 21 Oct 2024
Intrebare: Un furnizor platitor de tva a transmis in e-factura aceeasi factura de 2 ori, prima data de pe cod fiscal de neplatitor de tva si apoi dupa o luna, de pe acelasi cod fiscal, dar cu atribut fiscal, asa cum trebuia initial sa o transmita. Este corect asa? Raman 2 coduri de incarcare ANAF pentru aceeasi factura?
Oct102024

Documente insotitoare transport marfuri. Factura

de Constanta Popa valabil la 10 Oct 2024
Intrebare: In contextul actual de aplicare a sistemului obligatoriu de transmitere a facturilor respectiv RO E-FACTURA si a sistemului RO E-TRANSPORT, conform legislatiei in vigoare, am dori sa ne precizati care este documentul justificativ de insotire a marfii pe timpul transportului marfurilor, si daca factura clasica se poate folosi ca document justificativ pe perioada transportului marfurilor sau ...
Oct072024

Operator de servicii publice. Corectare facturi

de Profeanu Laura valabil la 07 Oct 2024
Intrebare: Suntem un operator de servicii publice de alimentare cu apa si canalizare. Emitem lunar un numar de cca.100.000 facturi. Ulterior, peste una sau mai multe luni, anumiti clienti contesta cantitatea facturata la unul dintre servicii, pe motiv de ceas defect sau avarie. Departamentul responsabil verifica ceasul sau situatia in teren si intocmeste referat de stornare partiala din factura lunii ...