Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 26 Aprilie 2025

Achizitie si vanzare licente. Inregistrarea in contabilitate

valabil la 22 Feb 2012
Intrebare: Achizitionam frecvent licente de la HP extern, iar suportul aferent acestor licente de la HP Romania. Licentele si suportul achizitionat de la furnizor sunt vandute in general in luna achizitiei sau in perioada imediat urmatoare.
Suportul este prestat de furnizor direct clientului.
Cum se recunoaste in contabilitatea firmei mele (ce ar putea fi considerata intermediar) suportul atat la achizitie cat si la vanzare?
Integral pe cost venit in luna achizitionarii/vanzarii, sau cu descarcare lunara prin 471/472?
Dar in cazul in care suportul este asigurat de angajatii firmei, si nu este cumparat de la furnizor?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 11-50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 6202

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Creeaza un CONT de TESTARE GRATUITA pentru a avea acces la toate raspunsurile din PortalCodulFiscal.ro, completand formularul de mai jos. (Poti vedea exemple de raspunsuri cu un Click AICI)

Informatii la zi oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro -
cel mai apreciat site de consultanta fiscala din Romania
 
Vrei sa ai acces instant la TOATE Explicatiile, Intrebarile si Raspunsurile + Noutatile din lege?
 
Este foarte simplu: TESTEAZA GRATUIT pentru 48 de ore!
- Ai la dispozitie o Baza de Date cu peste 90.000 de intrebari si raspunsuri
- Gasesti Legislatie la zi + Sfaturile specialistilor in fiscalitate si contabilitate
 
Completeaza formularul de mai jos si TESTEAZA GRATUIT ! Beneficiaza de oferta noastra speciala!
 
Sunt de acord cu termenii si conditiile site-ului!
Conform cerintelor Regulamentului UE 679/2016 sunt de acord ca SC Rentrop & Straton S.R.L. sa colecteze si sa prelucreze datele din formular in scopuri comerciale.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "SAF-T 2025"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Impozite si Taxe

31Ian2025

Diferente de pret la livrari

de Constanta Popa valabil la 31 Ian 2025
Intrebare: Divizia de vanzari a reusit sa obtina acceptul de principiu de la client pentru cresterea de preturi, pentru intreg grupul din care facem parte in relatia comerciala cu Dacia-Renault, pentru anul 2024, @1.8 m euro. Aceasta suma va fi facturata astfel: 1.6 m euro pentru bunurile livrarte in anul 2024 de catre societatea din Romania (noi), iar 0.2m euro in contul bunurilor livrate de societate ...
15Nov2024

Reparatie sau modernizare imobil

de Gina Popescu valabil la 15 Nov 2024
Intrebare: Societatea noastra a incheiat un contract de prestari servicii octombrie 2024 cu o firma. Obiectul contractului consta in prestarea de servicii - executie acoperis nou, zona birouri, hidroizolatie conform deviz, cladirea apartinand societatii noastre. Furnizorul ne-a emis o factura de avans in 25.10.2024 si factura finala in data de 11.11.2024. 1. Se poate considera imbunatatire? Pot ...
19Iul2024

Depunere online D060 inregistrare sediu secundar

de Ela Dumitra valabil la 19 Iul 2024
Intrebare: Suntem o companie din Satu Mare, inregistrata ca Mari Contribuabili, am deschis un sediu secundar la Cluj-Napoca, formalitatile la Registrul Comertului s-au realizat, cum se procedeaza pentru inregistrarea la ANAF, formularul 060 se poate depune online sau este necesara prezenta fizica la Directia Regionala Cluj? Ce documente sunt necesare pentru inregistrarea sediului secundar la ANAF?
14Iun2024

Retragere asociat din SRL

de Vera Constantin valabil la 14 Iun 2024
Intrebare: O societate A, forma de organizare SRL, platitoare de TVA, cu salariati in nr. de 11, capital social in valoare de1000 lei, asociati in nr. de 2. Asociatul nr. 1 detine 50% din actiuni si asociatul nr. 2 tot 50%. Asociatul nr. 2 este si administratorul societatii. Asociatul nr. 1 a decis sa se retraga din societate, in urma deciziei de retragere societatea a fost evaluata si a urmat o ...
24Apr2024

Achizitii de servicii intracomunitare si externe de catre o societate neplatitoare de TVA

de Ionut Jinga valabil la 24 Apr 2024
Intrebare: O societate neplatitoare de tva si care face achizitii de servicii, ocazional, din state UE si non UE, are vreo obligatie declarativa la ANAF pentru aceste tranzactii?
07Aug2023

Prosumatori. Obligatii fiscale

de Vera Constantin valabil la 07 Aug 2023
Intrebare: Societatea a pus in functiune o instalatie solara fotovoltaica, Pi = 400 kW cu E-ON Energie Romania SA. Prin racordarea la reteaua de interes public, Distributie Oltenia, intreaga cantitate produsa este injectata in retea. Societatea vinde cantitatea de energie electrica obtinuta si cumpara cantitatea consumata, conform legislatiei in vigoare, prin E-ON Energie Romania. Intrebare: Ca producator ...