Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 19 Aprilie 2025

Achizitii interne si externe. Paleti primiti gratuit. Valorificare

valabil la 24 Oct 2017
Intrebare: Ce utilizare putem da paletilor din lemn (primiti cand achizitionam marfa de la furnizorii interni sau externi si care nu sunt facturati, ci doar apar pe documentul de transport fara valoare)? Trebuie sa-i inregistrez cu valoare cand primesc marfa desi ei nu apar pe factura? Pot sa-i dau unui angajat pentru incalzire, cu factura, la pretul deseului de lemn de pe piata? Ce inregistrari contabile presupune, se considera avantaj pentru salariat? Daca le predau spre valorificare unei firme de reciclare, ce documente intocmesc, ce inregistrari contabile, ce raportari la mediu?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: peste 50 angajati
Cod CAEN: 1413

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Creeaza un CONT de TESTARE GRATUITA pentru a avea acces la toate raspunsurile din PortalCodulFiscal.ro, completand formularul de mai jos. (Poti vedea exemple de raspunsuri cu un Click AICI)

Informatii la zi oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro -
cel mai apreciat site de consultanta fiscala din Romania
 
Vrei sa ai acces instant la TOATE Explicatiile, Intrebarile si Raspunsurile + Noutatile din lege?
 
Este foarte simplu: TESTEAZA GRATUIT pentru 48 de ore!
- Ai la dispozitie o Baza de Date cu peste 90.000 de intrebari si raspunsuri
- Gasesti Legislatie la zi + Sfaturile specialistilor in fiscalitate si contabilitate
 
Completeaza formularul de mai jos si TESTEAZA GRATUIT ! Beneficiaza de oferta noastra speciala!
 
Sunt de acord cu termenii si conditiile site-ului!
Conform cerintelor Regulamentului UE 679/2016 sunt de acord ca SC Rentrop & Straton S.R.L. sa colecteze si sa prelucreze datele din formular in scopuri comerciale.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "SAF-T 2025"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Taxa de mediu

18Dec2024

Casare si valorificare bunuri

de Profeanu Laura valabil la 18 Dec 2024
Intrebare: In urma unei decizii interne, societatea intentioneaza sa vanda cateva cantitati de deseu rezultate din activitatea curenta (lemn si plastic) catre angajati proprii (persoane fizice). Va rugam opinie referitoare la: a) Legalitatea operatiunii de vanzare. Este permisa vanzarea acestor deseuri catre persoane fizice? b) Daca se poate realiza vanzarea, in ce conditii se emite factura (cota ...
07Nov2024

Contributia pentru reciclarea echipamentelor electrice si electronice - timbrul verde

de Profeanu Laura valabil la 07 Nov 2024
Intrebare: O societate cu activitatea de import aparate electrocasnice (friteuze electrice, storcatoare electrice, blendere, robot de bucatarie) are contract cu societatea Envirom, societate ce se ocupa reciclarea deseurilor electrice si dorim sa stim daca taxa de timbru verde este obligatoriu sa fie evidentiata pe factura, care ar fi taxele, monografia contabila si ce declaratii implica aceasta taxa de ...
02Oct2024

Emitere factura vanzare deseuri

de Gina Popescu valabil la 02 Oct 2024
Intrebare: Suntem o firma ce avem cod CAEN 5320. In urma activitatii desfasurate au rezultat niste deseuri de carton si hartie ce dorim sa le vindem unei firme specializate in distrugerea lor. Ca urmare, suntem nevoiti sa emitem o factura fiscala cu doua linii distincte, una pentru deseuri si una pentru taxa de mediu. Cum trebuie sa apara exact scris pe factura fiscala pentru fiecare linie in parte, ...
24Sep2024

Contributia la Fondul de mediu pentru vanzare deseuri

de Profeanu Laura valabil la 24 Sep 2024
Intrebare: Vreau sa dau o masina la rabla. Cum fac factura de vanzare si ce taxe trebuie sa platesc la mediu?
15Sep2024

Obligatii ca prosumator. Reincarcare masini electrice

de Vera Constantin valabil la 15 Sep 2024
Intrebare: Prin programul de finantare ELECTRIC UP societatea a instalat panouri fotovoltaice si doua statii de reincarcare masini electrice. Avem incheiat contract de prosumator cu un furnizor de energie electrica si am depus notificare la Autoritatea Vamala Romana pentru a beneficia de scutire (Notificare privind utilizarea produselor energetice si energiei electrice in exceptare de la regimul de ...
22Iun2024

Acordare apa salariatilor, in cazul temperaturilor extreme

de Elena Garofil valabil la 22 Iun 2024
Intrebare: Conform OUG 99/2000, privind masurile ce pot fi aplicate in perioadele cu temperaturi extreme pentru protectia persoanelor incadrate in munca. Deci se va asigura apa carbogazoasa salina (1 g NaCl/litru), in cantitate de 2-4 litri/persoana/schimb, distribuita la temperatura de 16 - 18 grade C. Astfel, vom asigura angajatilor 1 sticla de 2L/zi canicula. Pentru fiecare sticla se factureaza si taxa ...