Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 3 Ianuarie 2025

Agent de vanzari. Clauza de mobilitate

Intrebare: Un agent de vazari isi desfasoara activitatea in cea mai mare parte a timpului pe o raza prestabilita (Bucuresti si imprejurimi) care are punct de plecare, zilnic, domiciliul angajatului. In fiecare luna sunt si cate 2, 3 zile de deplasari la clienti din diferite alte judete, deplasari care necesita 2, 3 nopti de cazare. In afara de decontarea costului cu cazarea (factura hotel) si combustibilul consumat, de ce alte drepturi ar mai putea beneficia?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 10-49 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 4638

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "SAF-T 2025"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Legislatie

Dec302024

Valorificare mobilier uzat, catre clienti si salariati

de Ionut Jinga valabil la 30 Dec 2024
Intrebare: Societatea noastra se ocupa cu mobilarea spatiilor de birouri si are un stoc de mobilier care a ramas in depozit ca urmare a unor comenzi gresite, retururi de la clienti etc., mobilier care nu mai poate fi vandut catre clienti si de care firma ar vrea sa scape, deoarece are cheltuieli inutile cu depozitarea lor: sa il caseze sau sa il doneze catre angajatii proprii si catre diverse persoane ...
Nov152024

Spital privat. Activitati secundare

de Profeanu Laura valabil la 15 Nov 2024
Intrebare: Spital privat doreste sa inchirieze catre un SRL sala de operatie pentru 2-3 ore /sapt/luna (in functie de cererea societatii care vrea sa faca operatiile). Spitalul pune la dispozitia clinicii care doreste sa inchirieze personalul medical si auxiliar, mai putin medicul operator. 1. Trebuie incheiat un contract de inchiriere intre aceste 2 societati? (se va inchiria sala doar la cerere, nu ...
Oct292024

Contract telemunca cu o persoana din Argentina

de Gina Popescu valabil la 29 Oct 2024
Intrebare: O societate cu sediul in Romania doreste sa incheie contract individual de munca cu o persoana din Argentina, dar care are si cetatenie italiana. Specificam ca societatea desfasoara activitate in domeniul IT, iar persoana in cauza nu locuieste in Romania si va presta pentru firma angajatoare din Romania servicii de IT pentru clienti din Spania si alte state UE. Va rog sa imi spuneti care ...
Oct182024

Microintreprindere schimbare vector fiscal, incetare contract munca salariat, angajarea unei alte persoane

de Elena Ionescu valabil la 18 Oct 2024
Intrebare: O microintreprindere neplatitoare de TVA, COD CAEN 4120, are cifra de afaceri de 50.000 lei pana in 30.09.2024 si 1 singur angajat pana in 20.09.2024. In 20.09.2024 CIM al acestuia inceteaza cu acordul partilor. La finalul lunii septembrie nu mai are angajati, dar in cursul lunii septembrie a figurat cu 1 angajat pana in 20.09.2024. Nu a mai angajat alta persoana pana in 17.10.2024. Cand va ...
Oct162024

Cheltuieli cu tichetele de masa

de Gina Popescu valabil la 16 Oct 2024
Intrebare: Incepand cu ce data se aplica reducerea valorii tichetelor de masa prevazuta la art. XLI alin. 1 din Legea 296/2023?
Oct162024

Cheltuieli cu tichetele de masa

de Gina Popescu valabil la 16 Oct 2024
Intrebare: Dupa publicarea in MO a Legii 296/2023 se mai pot acorda tichete de masa angajatilor al caror venit net lunar depaseste 8.000 lei si in ce cuantum?