Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 23 Noiembrie 2024

Agenti vanzari, utilizare autovehicul pe perioada concediului de odihna, deductibilitate cheltuieli

Raspuns oferit de
Elena Garofil

Elena Garofil
Consultant fiscal
Intrebare: Societatea noastra are angajati Reprezentanti de vanzari si Directori zonali de vanzari, in toata tara. Pentru desfasurarea activitatii societatea detine cate un autoturism/leasing operational, pentru fiecare angajat. Sunt situatii in care conducerea aproba folosirea autoturismului pe timpul concediului de odihna, cu conditia ca fiecare sa-si suporte costurile cu combustibilul pe aceasta perioada. Care sunt implicatiile fiscale privind costurile cu leasingul si TVA-ul aferent, pe perioada utilizarii autoturismului in timpul concediului de odihna? Exista riscul ca aceste costuri sa fie reconsiderate avantaje salariale? Exista riscul reincadrarii ca si cheltuieli cu deductibilitate 50%?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 10-49 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 4675

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Intreprinderi legate
Impozit micro sau impozit pe profit?"
!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Avantaje in natura

Nov172024

Plata chirie si utilitati pentru managerul general

de Vera Constantin valabil la 17 Nov 2024
Intrebare: Ref. Avantaje acordate salariatilor Societatea noastra plateste lunar chirie utilitati pentru Managerul General, valoarea platita depaseste plafonul lunar de 33% neimpozabil pentru avantajele oferite salariatilor. Taxele si impozitele salariale aferente sunt suportate de catre societate. Care sunt monografiile contabile? Multumesc.
Oct032024

Petrecere aniversara societate

de Vera Constantin valabil la 03 Oct 2024
Intrebare: Societatea noastra cu ocazia implinirii a 25 de ani de activitate organizeaza un eveniment (banchet), in cadrul caruia pe langa masa, servicii muzicale, ofera si diplome si trofee celor mai vechi si celor mai productivi salariati, pentru acestea efectund binenteles cheluieli, intrebarile noastre sunt: 1. Cum trebuie considerate cheltuilelile de masa si servicii muzicale pentru acest ...
Sep112024

Cheltuieli nedeductibile la calculul impozitului pe venit. PFA si IF

de Nicolae Liviu valabil la 11 Sep 2024
Intrebare: Sunt un PFA, profesie liberala si o asociere de persoane IF. Am urmatoarele intrebari: PFA: 1. Pot sa-mi deduc cheltuielile cu CO (servicii turistice) pentru mine si familia mea, care este valoarea maxima a deducerii si care sunt obigatiile dpdv al legislatie a sumei care depaseste valoarea maxima deductibila fiscal? 2. Pot achizitiona haine, incaltaminte etc. care sunt folosite la ...
Iul022024

Tratament fiscal apa si cafea acordata salariatilor

de Profeanu Laura valabil la 02 Iul 2024
Intrebare: Societatea noastra acorda cafea si apa angajatilor de la firma La Fantana. Pot fi aceste cheltuieli deductibile si sa fie incadrate la cheltuieli sociale in limita a 33% din fondul de salarii? Pe angajat e foarte greu sa urmarim care cat consuma sau in ce limita si conditii se pot acorda cafea si apa salariatilor fara a se aplica la acesta impozite si contributii? Sau doar apa sa o consideram ...
Mai222024

Salariat. Dreptul la transportul la si de la locul de munca

de Rodica Mantescu valabil la 22 Mai 2024
Intrebare: Este obligata firma sa asigure transportul angajatilor la si de la locul de munca? Distanta este de aproximativ 50 km. In contractul individual de munca nu avem stipulata aceasta obligatie si nici in ROI.
Mai172024

Transportul salariatilor la si de la locul de munca

de Gabriela Dita valabil la 17 Mai 2024
Intrebare: Dorim sa decontam transportul anumitor angajati, din departamentul administrativ, care sunt limitati in a efectua telemunca, fiind nevoie sa vina la birou. Avem 2 situatii: - abonament de transport in comun; - masina persoanala (carburant si eventual costul abonamentului de parcare in vecinatatea companiei). Ce actiuni prealabile trebuie sa intreprindem? Care sunt documentele de care avem nevoie ...