Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 24 Noiembrie 2024

Ajustare TVA si scoatere din evidenta stoc in cazul lichidarii societatii

Raspuns oferit de
Alexandru Palaghia

Alexandru Palaghia
Expert contabil
valabil la 03 Mai 2022

Intrebare: O firma doreste sa isi inceteze activitatea din lipsa de comenzi, lichiditati, si sa lichideze si radieze firma. Are in stoc marfa in valoare de 60000 lei, pe care nu reuseste sa o vanda de cca 2 ani. Inregistreaza pierderi atat in perioada curenta, cat si in rezultatul reportat. Totodata are in contul 455 suma de 100000 lei. Nu are datorii si creante de niciun fel., nici active. Intrebarea este cum trebuie facuta lichidarea la aceasta firma? Cum se procedeaza cu stocul de marfa si daca se poate face compensarea cu suma din 455, concomitent cu plata tva care s-a dedus?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 1-10 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 4673

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Intreprinderi legate
Impozit micro sau impozit pe profit?"
!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Legea contabilitatii

Oct182024

Aspecte de dropshipping

de Otilia Roman valabil la 18 Oct 2024
Intrebare: As vrea sa ma indrumati privind legislatia si contabilizarea referitoare la aspectele de dropshipping. Se doreste ca produsele achizitionate din China sa fie vandute pe piata din SUA. Produsele sunt diverse: bijuterii, jucarii, produse uz casnic etc. Practic, societatea face campanii de vanzare in piata din SUA, iar produsele sunt achizitionate din China. Insa eu sunt intermediar, in ...
Iun122024

Stocuri la dispozitia clientului

de Profeanu Laura valabil la 12 Iun 2024
Intrebare: Un furnizor din Italia ne-a trimis un echipament NOU si un banner, in vederea expunerii acestora la un targ de profil, urmand sa le returnam in Italia in perioada urmatoare targului. Cheltuielie cu transportul IT - RO; RO - IT vor fi suportate de societatea noastra. Marfa primita a fost inregistrata in contul de custodii, in afara bilantului, transportul a fost asimilat chletuielilor efectuate ...
Iun062024

Creditare firma si restituire imprumut in valuta

de Elena Ionescu valabil la 06 Iun 2024
Intrebare: Am creditat societatea in euro pentru achizitia unui mijloc de transport din UE, urmand sa vand un alt mijloc de transport in Moldova, contul 4551 are sold de 100000 lei, disponibilul de bani este in contul de euro dupa vanzare, pot restitui creditarea in euro?
Iun062024

Incasare despagubire de la Asigurator. Monografie contabila

de Mariana Prejbeanu valabil la 06 Iun 2024
Intrebare: O microintreprindere platitoare de TVA la incasare si impozit venit a primit o despagubire de la societatea de asigurari pentru autoturismul firmei avariat de o terta persoana fizica (asigurare RCA). Care este monografia contabila de inregistrare a facturii in valoare de 27.000 lei primita de la service-ul care a efectuat reparatia? Nu vom deduce TVA-ul, in aceste conditii vom declara factura in ...
Mai132024

Tratamentul fiscal al produselor acordate cu titlu de mostra

de Alexandru Palaghia valabil la 13 Mai 2024
Intrebare: Suntem o societate de comert cu ridicata si dorim sa acordam clientilor nostri cateva produse gratuit cu aviz de expeditie. Dorim sa fie acordate ca si "Sampling", exista un un procent in care trebuie sa ma incadrez cu aceste produse gratuite si o baza legala? Multumesc!
Apr022024

Refacturare impozit pe cladire

de Mariana Prejbeanu valabil la 02 Apr 2024
Intrebare: In cazul unui contract de inchiriere imobil intre doua persoane juridice pentru desfasurarea unui activitati economice au fost refacturate de catre proprietarul imobiluli si cheltuielile cu impozitul pe cladire. Am urmatoarele intrebari: 1) se pot deduce aceste cheltuieli de chirias; 2) este obligatoriu a se consemna acest lucru in contract sau daca este consemnat ca chiriasul suporta cheluielile ...