Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 27 Februarie 2025

Amenajare spatiu inchiriat

valabil la 26 Feb 2025
Intrebare:

Avem o amenajare spatiu intr-o cladire inchiriata pe care am inregistrat-o in mijloc fix amortizabila pe durata ctr de inchiriere. Valoarea este sub 20% din valoarea cladirii.

Intrebare:

Proprietarul este obligat sa declare si sa plateasca un impozit pe cladire mai mare din cauza acestei amenajari? TVA-ul se poate deduce integral la momentul inregistrarii in mijloc fix?



 


Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 10-49 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 4322

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "SAF-T 2025"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Impozitele si taxele locale

Mar132024

Facturare inchiriere imobile ONG

de Vera Constantin valabil la 13 Mar 2024
Intrebare: O fundatie cu activitate economica si platitoare de TVA incheie un contract de comodat cu o alta Fundatie (B), neplatitoare de TVA, avand ca obiect darea in comodat a unui imobil, proprietatea Fundatiei (A). In contract se stipuleaza faptul ca plata utilitatilor si a impozitului pe cladire cade in sarcina comodatarului (fundatia B). Va rog sa-mi spuneti cum trebuie sa factureze aceste cheltuieli ...
Feb032024

Refacturare taxa de salubrizare

de Profeanu Laura valabil la 03 Feb 2024
Intrebare: Va rog sa ma ajutati cu inregistrarile contabile pentru taxa de salubrizare refacturata de un locator, persoana juridica, societatii noastre in conditiile in care o refactureaza pentru tot anul 2024. Se refactureaza cu TVA? Care sunt inregistrarile contabile daca o platim, de asemenea pentru tot anul, in baza deciziei de impunere, unui locator persoana fizica?
Ian242024

Modificari ulterioare la acoperisul halei de productie

de Elena Ionescu valabil la 24 Ian 2024
Intrebare: In luna decembrie 2023 societatea a efectuat in regie proprie reparatii la acoperisul halei de productie in valoare totala de 7000 lei, hala avand valoarea contabila de 489.000 lei. Am dori sa inregistram lucrarea ca o investitie prin 722. In acest caz trebuie sa raportam la DITL valoarea lucrarilor? Mentionez ca reevaluarea de catre expert s-a depus doar de 4 ani. Din punct de vedere fiscal se ...
Nov172022

Proiect imobiliar neinceput. Recuperare taxa prelungire autorizatie. Abandonare proiect. Tratament fiscal cheltuieli si TVA

de Constanta Popa valabil la 17 Nov 2022
Intrebare: Societatea noastra a obtinut o autorizatie de construire pentru o constructie noua pentru care s-a platit taxa de 100.000 lei. Inainte de expirarea termenului de valabilitate, aceasta a fost prelungita. De la obtinerea autorizatiei si pana in prezent nu s-au efectuat lucrari de constructie si nici nu s-a declarat inceperea lucrarilor. Pana in prezent pentru investitia de mai sus s-au acumulat ...
Nov282019

Achizitie cladire si teren. Recompartimentare si amenajare. Impozite locale

de Constanta Popa valabil la 28 Nov 2019
Intrebare: La data de 16.04.2019 societate comerciala A (platitoare de TVA- avand cod CAEN 4120-Lucrari de constructie a cladirilor rezidentiale si nerezidentiale), achizitioneaza de la o alta societate comerciala (platitoare de TVA), societatea B, o cladire in valoare de 1.000.000 lei si terenul pe care e construita cladirea in valoare de 800.000 lei, aplicand cota de TVA 19%, TAXARE INVERSA potrivit art. ...
Nov262018

Inchiriere panouri publicitare. Contracte prestari servicii. Plata taxe locale

de Nicolae Liviu valabil la 26 Nov 2018
Intrebare: O societate care face doua activitati: 1. inchiriaza panouri stradale (proprietate a societatii) catre alte societati, cu scopul ca acestea sa le foloseasca in scop de a-si face publicitate 2. incheie contracte de servicii de publicitate (efectuata prin panouri stradale) cu alte societati si se ocupa personal de amenajarea panoului publicitar, intretinere etc. Care sunt obligatiile societatii ...