Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 22 Decembrie 2024

Amenajare teren - investitie sau cheltuiala

Intrebare: In luna noiembrie au avut loc lucrari de asfaltare a aleii de acces a societatii noastre, alee care este utilizata si de alti proprietari. Prestatorul serviciilor de asfaltare a dorit intocmirea contractului pe numele unui singur beneficiar al aleii, societatea A, care la randul ei a facturat catre ceilalti beneficiari cota parte recuperarea cheltuielilor conform contract asfaltare. Deci si societatea noastra, beneficiara a aleei de acces, a primit de la societatea A factura de recuperare cheltuieli asfaltare. Exista o hotarare a proprietarilor ca sunt de acord cu acest contract si cu cota parte ce le revine. Imi spuneti va rog cum inregistrez valoarea facturii primite de noi de la societatea A, reprezentand recuperare cheltuieli asfaltare? Valoarea facturii este de 40.000 lei. Este corect sa inregistrez in cheltuieli in avans si sa dau treptat pe cheltuiala, pe o perioada de 12 luni, cat este mentionata garantia lucrarii in contract? Sau ca imobilizare corporala si sa amortizez? Mentionez ca suntem platitori de impozit pe profit.

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 10-49 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 4752

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "SAF-T 2025"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Tratament fiscal operatiuni economice

Nov122024

Vanzare activ incomplet amortizat

de Alexandru Palaghia valabil la 12 Nov 2024
TVA
Intrebare: O societate neplatitoare de tva are in proprietate un autoturism a carui valoare contabila in prezent este de 38000 ron. Pana la amortizarea completa mai sunt 2 ani. Acest autoturism a fost supus in ultimii 2 ani la o serie de reparatii (a fost cumparat second hand) iar in prezent deoarece costul cu reparatiile sunt considerate de catre administrator mult prea costisitoare, doreste vanzare ...
Nov062024

Refacturare cheltuieli intracomunitare

de Profeanu Laura valabil la 06 Nov 2024
TVA
Intrebare: O firma A din Romania livreaza produse eco unei firme B din Romania. Conform clauzelor contractuale certificarea eco acreditata este efectuata de catre firma A, urmand ca ulterior aceasta sa fie suportata de catre firma B. Certificarea eco acreditata se realizeaza de catre o firma din Germania care factureaza serviciile prestate catre firma A, aplicand taxarea inversa, factura fiind emisa in ...
Oct092024

Refacturare cheltuieli. Regim TVA

de Gina Popescu valabil la 09 Oct 2024
TVA
Intrebare: 1. Cum e corect, din punctul de vedere al TVA, sa refacturam niste taxe catre un partener cu care nu avem incheiat un contract de prestari servicii ci doar un acord de parteneriat? 2. Cum e corect, din punctul de vedere al TVA, sa refacturam niste taxe catre un client cu care avem incheiat un contract de prestari servicii, dar taxele respective nu au legatura cu obiectul contractului - dar ...
Sep272024

Refacturare cheltuieli de intretinere

de Gina Popescu valabil la 27 Sep 2024
TVA
Intrebare: Firma noastra are doi chiriasi in doua spatii comerciale aflate la parterul unui bloc, pentru care se platesc cheltuieli de intretinere la Asociatia de proprietari. Noi primim chitanta cu cheltuielile respective de la Asociatie si apoi refacturam aceste cheltuieli la cei doi chiriasi. Asociatia de proprietari este neplatitoare de tva si emite o chitanta, noi suntem platitori de TVA. ...
Aug222024

Inchiriere apartament fara mobila. Calcul amortizare apartament inchiriat

de Gina Popescu valabil la 22 Aug 2024
TVA
Intrebare: Legat de inchirierea apartamentului cu tot cu mobilier, exista o alta varianta de inregistrare pentru mobilierul din dotarea apartamentului, fara sa-l includ in valoarea mijlocului fix? Daca o perioada nu inchiriez se sisteaza cheltuiala cu amortizarea apartamentului, si o reiau iar cand inchiriez? Multumesc.
Apr112024

Refacturare pliante partener UE. Regim TVA

de Constanta Popa valabil la 11 Apr 2024
TVA
Intrebare: Suntem o societate din Romania care vindem utilaje achizitionate de la o societate din UE. Pentru promovarea acestor utilaje societatea din Romania foloseste diverse pliante, brosuri, tiparite in Romania de un furnizor local. Societatea din UE, furnizorul utilajelor, vrea sa suporte contravaloarea acestor pliante. Cum se pot recupera aceste costuri de la societatea din UE? Se vor refactura cu tva ...