Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 26 Aprilie 2025

Amortizare cladire si teren, cheltuieli modernizare/intretinere

Intrebare:
X SRL, platitor de impozit profit si tva, detine o cladire achizitionata in anul 2017.
 
Intrebare:
 
1. La momentul achizitiei, in contractul de vanzare cumparare, nu a fost specificat defalcat costul terenului si al cladiri, iar suma achitata a fost trecuta in totalitate in contul 212. Asta inseamna ca, amortizarea pana in momentul de fata a fost inregistrata si pentru teren Ce pot sa fac in cazul acesta?
2. O parte a cladirii a suferit imbunatatiri (din spatiu depozitare cu birouri, in apartamente). Toate cheltuielile cu modernizarea au fost inregistrate ca si cheltuieli de intretinere, consumabile (cont 611 si 6028) si obiecte inventar/mijloace fixe. Mentionez faptul ca valoarea cheltuielilor efectuate reprezinta aproximativ 15% din valoarea bunului. Considerati corecte inregistrarile contabile?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 1-10 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 4222

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Creeaza un CONT de TESTARE GRATUITA pentru a avea acces la toate raspunsurile din PortalCodulFiscal.ro, completand formularul de mai jos. (Poti vedea exemple de raspunsuri cu un Click AICI)

Informatii la zi oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro -
cel mai apreciat site de consultanta fiscala din Romania
 
Vrei sa ai acces instant la TOATE Explicatiile, Intrebarile si Raspunsurile + Noutatile din lege?
 
Este foarte simplu: TESTEAZA GRATUIT pentru 48 de ore!
- Ai la dispozitie o Baza de Date cu peste 90.000 de intrebari si raspunsuri
- Gasesti Legislatie la zi + Sfaturile specialistilor in fiscalitate si contabilitate
 
Completeaza formularul de mai jos si TESTEAZA GRATUIT ! Beneficiaza de oferta noastra speciala!
 
Sunt de acord cu termenii si conditiile site-ului!
Conform cerintelor Regulamentului UE 679/2016 sunt de acord ca SC Rentrop & Straton S.R.L. sa colecteze si sa prelucreze datele din formular in scopuri comerciale.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "SAF-T 2025"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Inregistrari contabile

25Apr2025

Regim TVA operatiuni intracomunitare

de Alexandru Palaghia valabil la 25 Apr 2025
Intrebare: PJ RO (A) vinde din Romania catre o filiala a ei cu VAT de FR (A1) si cu VAT de DE (A2) produse finite, al caror producator este A. Ulterior produsele finite sunt vandute de pe VAT FR si DE catre clienti final din comunitate. Practic se realizeaza livrari intracomunitare de la A la A1 si de la A la A2. In acelasi timp A1 si A2, realizeaza fiecare in parte cate o achizitie intracomunitara, ...
23Apr2025

Incadrarea si tratamentul fiscal-contabil al telefoanelor primite cu reducere 100%

de Alexandru Palaghia valabil la 23 Apr 2025
Intrebare: Va rog frumos sa ma ajutati cu monografie contabila pentru speta mai jos prezentata: Avem abonament la Vodafone si in baza punctelor acumulate, societatea noastra a primit un numar de telefoane. Cum se inregistreaza in contabilitate aceste telefoane mobile (achizitionate in baza punctelor acumulate)? Care este evidenta care trebuie sa o am in contabilitate? Multumesc!
18Apr2025

Regim fiscal cheltuieli ONG

de Alexandru Palaghia valabil la 18 Apr 2025
Intrebare: Suntem o asociatie umanitara cu 3 asociati si un angajat. Scopul asociatiei este umanitar, constand in organizarea si desfasurarea de activitati de binefacere, acordarea de sprijin material urmatoarelor categorii de persoane, fara discriminare: copii, persoane varstnice, persoane aflate in cautarea unui loc de munca, persoane cu handicap, persoane sau familii cu posibilitati materiale reduse, ...
17Apr2025

Cesiune de creanta. Inregistrari contabile

de Profeanu Laura valabil la 17 Apr 2025
Intrebare: Societatea noastra, Netcom Activ, a incheiat un contract de cesiune de creanta cu Trutzi Construct SRL. Obiectul contractului consta in cesiunea creantei in suma de 171.120,39 lei. La data curenta nu am incasat nimic din acest contract. Va rog sa imi confirmati daca inregistrarea efectuata 461 = 4111 171.120,39 si in situatia in care ar incasa suma 5121 = 461 171.120,39. In atas regasiti ...
16Apr2025

Decont asigurare pentru perioada 20232024

de Mariana Prejbeanu valabil la 16 Apr 2025
Intrebare: Am primit un decont cu data de 21.02.2025, regularizare perioada 01.07.2023-30.06.2024, de la asigurator. Va rog frumos sa-mi spuneti care sunt monografiile contabile avand in vedere ca avem regularizare ani 2023/2024. Multumesc.
20Apr2025

Comision administrare contract

de Irina Dumitrescu valabil la 20 Apr 2025
Intrebare: In cadrul unui contract incheiat pentru inchirierea mai multor autoturisme pe o perioada de 4 ani (nu este contract de leasing operational), va rog sa-mi spuneti cum se inregistreaza taxa de administrare contract, facturata in prima factura de inchiriere, pentru fiecare autoturism? Ca si cheltuiala curenta 622/628 sau ca si cheltuiala in avans 471?