Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 22 Decembrie 2024

Amortizarea mijloacelor fixe pe perioada de neutilizare

Intrebare: O persoana juridica romana, platitoare de impozit pe profit, are obiectul de activitate 0111 - cultivarea cerealelor. Societatea dispune de mai multe utilaje agricole, care se amortizeaza lunar. Va rog sa imi spuneti cum este corecta repartizarea acestor cheltuieli indirecte pentru fiecare cultura, avand in vedere ca nu sunt lucrari agricole in fiecare luna pe fiecare cultura? De exemplu, societatea are trei combine, care sunt sunt folosite doar 3-4 luni pe an, cand se recolteaza graul, porumbul si floarea soarelui, dar amortizarea combinei o inregistrez lunar. Sau, sunt luni cand sunt folosite tracotarele numai pe o anumita suprafata de pamant, unde se cultiva de exemplu soia? Cum pot repartiza corect aceste cheltuieli cu amortizarea utilajelor?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 1-9 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 0111

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "SAF-T 2025"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Inregistrari contabile

Nov202024

Decontare ochelari

de Profeanu Laura valabil la 20 Nov 2024
Intrebare: Referitor la decontarea ochelarilor de vedere, conform recomandarii Directivei Europene. Firma noastra deconteaza in limita a 400 lei/an, contra/valoarea ochelarilor de vedere pentru angajati. In acest scop a fost intocmita o procedura in care sunt precizate categoriile de personal eligibile si documentele justificative necesare a fi prezentate, adica: - recomandarea mediculul de ...
Iul292024

Modernizari. Incadrare cheltuieli

de Irina Dumitrescu valabil la 29 Iul 2024
Intrebare: Societatea X a achizitionat un teren cu 3 hale industriale. Se fac investitii, manopera fiind realizata de o societate de constructii, iar materialele sunt cumparate de catre societatea X. Se fac investitii astfel: 1) la cabina poarta 2) se realizeaza un camin de apa cu o retea de conducte catre cale 3 hale, apa fiind asigurata dintr-un put forat 3) se modernizeaza transformatorul post ...
Iun242024

Bunuri in consigntatie. Documente justificative

de Irina Dumitrescu valabil la 24 Iun 2024
Intrebare: In concuzie, nu imi este clar din raspunsul dvs: - in baza carui document se face inregistrarea in 8033 - in baza carui document se face inregistarea 371=462? Multumesc.
Iun172024

Achizitie intracomunitara combina. Neplatitor de tva

de Vera Constantin valabil la 17 Iun 2024
Intrebare: Societatea noastra achizitioneaza de la un furnizor din Romania, care are si cod intracomunitar de tva din Bulgaria, o combina. Combina a fost adusa din Bulgaria la sediul nostru de catre o firma de transport (am solicitat noi codul UIT). Firma din Romania a emis factura catre noi in Ron, avand specificat si pe factura ambele coduri de tva (din Romania si din Bulgaria). Intrebarea mea este: ...
Iun042024

Investitii la un teren in comodat. Inregistrari contabile

de Irina Dumitrescu valabil la 04 Iun 2024
Intrebare: Societatea are un Contract de comodat cu o persoana fizica (asociat in societate) pentru un teren care se doreste a fi utilizat pentru parcarea masinilor. Pentru a avea acces in acea parcare amenajeaza intrarea cu beton si alte materiale. Ce inregistrari contabile se efectueaza in acest caz si ce obligativitati fiscale decurg din acestea?
Apr242024

Realizare gard si alei. Regim contabil si fiscal

de Mariana Prejbeanu valabil la 24 Apr 2024
Intrebare: Societatea A detine cateva hale pe un teren. A achizitionat gard viu in valoare de 15.840 lei pe care l-a plantat pe marginea terenului pentru a realiza imprejmuirea acestuia. De asemenea, a largit si bordurat aleile (caile de acces) la/ si intre hale, acest proces constand intr-o valoare de 25.000 lei (valoarea materialelor achizitionate de catre societatea A - pietris, ciment etc. si valoarea ...