Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 24 Noiembrie 2024

Aplicarea OUG nr. 28/1999 cu modificarile ulterioare

Raspuns oferit de
Elena Ionescu

Elena Ionescu
Consultant fiscal
valabil la 06 Aug 2022

Intrebare: Va solicitam consultanta fiscala referitoare la automatele de parcare, si anume: la automatele independente folosite la sistemul de administrare a parcarilor ce functioneaza pe baza de tichete la care se plateste cu numerar contravaloarea stationarii autovehiculului ne puteti comunica daca sunt incluse in categoria de echipamente ce trebuie dotate cu aparate de marcaj electronic fiscal cu jurnal electronic? Totodata, va rog sa ne trimiteti si normele metodologice pentru aplicarea ordonantei nr. 11/2022 pentru modificarea si completarea unor acte normative, precum si pentru modificarea unor termene. Va multumim pentru suport si asteptam raspunsul cat mai curand!

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: peste 50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: Horeca

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Intreprinderi legate
Impozit micro sau impozit pe profit?"
!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Legislatie

Nov222024

Aplicare facilitati domeniu IT in cazul concediului medical

de Gina Popescu valabil la 22 Nov 2024
Intrebare: Societate din Romania, activeaza in domeniul IT. O salariata a societatii, care are salariu brut mai mic de 10.000 lei, este in Concediu Medical cod 08 - Sarcina si lauzie. Pe perioada concediului medical, societatea poate aplica facilitatea de scutire a impozitului, pentru salariata?
Oct302024

AMEF pentru incasarile din parcari

de Alexandru Palaghia valabil la 30 Oct 2024
Intrebare: Societatea are ca domeniu de activitate administrarea unei piete de legume si fructe prin subinchirierea spatiilor catre terti, cod Caen 6820. Lunar societatea emite facturi de chirie pentru spatiile comerciale si terenurile pe care le administreaza. Pe langa aceste venituri din chirii, societatea mai realizeaza venituri si din taxa de acces in targ pe care o platesc toate masinile care intra ...
Sep172024

Anulare accesorii conform OUG 107 2024

de Gina Popescu valabil la 17 Sep 2024
Intrebare: O societate care la data aprobarii OUG 107/2024 beneficiaza de esalonare la plata clasica (pe 5 ani). In ce conditii poate beneficia de anularea dobanzilor si penalitatilor adica accesoriile, avand in vedere ca se afla in esalonare si aceasta se termina in anul 2028. Daca isi achita debitul poate sa solicite anularea dobanzilor si penalitatilor? Multumesc
Sep172024

Obligatia de a utiliza aparate de marcat electronice fiscale

de Profeanu Laura valabil la 17 Sep 2024
Intrebare: Avem o parcare si un automat de incasare a parcarii doar cu card, nu se emite bon fiscal. Care este baza legala conform careia trebuie sa-mi pun casa de marcat si sa emit bon fiscal?
Iul192024

RO E-factura pentru prestari servicii, executie lucrari si livrari bunuri

de Profeanu Laura valabil la 19 Iul 2024
Intrebare: Autoritatea Romana Rutiera, companie neplatitoare de TVA, CUI 27364739, are obligatia incarcarii facturilor emise in sistemul E-factura? Daca nu, va rugam sa ne spuneti care este legislatia care reglementeaza acesta exceptie. Va multumesc.
Iul152024

Automate de vending. Obligatia casei de marcat.

de Profeanu Laura valabil la 15 Iul 2024
Intrebare: Suntem o societate care comercializeaza articole de pescuit. Vrem sa ne extindem activitatea, prin adaugarea in obiectul nostru de activitatea a vendoring ului vom achizitiona tonomate. Pentru vanzarea acestor produse, este nevoie de casa de marcat? Din punct de vedere al autorizatiilor, care ar fi acestea? Cum vom contabiliza incasarea acestor produse? Va multumim frumos!