Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 21 Decembrie 2024

Avans pentru achizitie intracomunitara de bunuri. Nedeclararea avansului in declaratia Intrastat

Intrebare: O firma primeste, in baza unui contract, o factura de avans in valoare de 1.050.000,00 lei din UE pe care o si plateste, urmand ca in luna august sa primeasca marfurile respective. Avem obligatia transmiterii declaratiei intrastat privind acest avans? Cum procedam?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 1-10 angajati
Cod CAEN: 4614

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "SAF-T 2025"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Raportarea statistica: Intrastat

Sep102021

Corectie factura achizitie intracomunitara

de Olga Crevelescu valabil la 10 Sep 2021
TVA
Intrebare: In luna august am efectuat o achizitie intracomunitara de bunuri, pentru care am primit factura in aceeasi luna. Ulterior s-a constatat ca pretul unor bunuri a fost facturat gresit, drept pentru care s-a cerut emiterea unei facturi de corectie. In luna septembrie am primit factura de corectie care face referire la factura initiala, emisa in august. Valoarea factura initiala: 674.884 lei (august) ...
Nov272018

Declaratie Intrastat. Origine bunuri

de Elena Garofil valabil la 27 Nov 2018
TVA
Intrebare: Suntem o societate producatoare de obiecte ceramice. De asemenea, achizitionam produse asemanatoare (sau chiar identice) de la societati din Grup, din UE. In Romania se intampla sa asamblam 3 produse intr-un set (2 marfuri din UE si 1 produs de societatea din Romania). Contabil, am ales urmatoarea varianta: receptie marfa (371=401), transforma marfa in material (3028 = 371), si producere set ...
Apr162018

Achizitie materii prime. TVA

de Irina Dumitrescu valabil la 16 Apr 2018
TVA
Intrebare: Societatea A din Romania achizitioneaza materie prima de la societatea B din Romania, parte din grupul international X. Facturile se emit de societatea B din Romania catre societatea A, cu TVA 19%. Livrarea bunurilor se face de la societatea C din Austria, parte din acelasi grup X. Se declara operatiunea dintre societatea C si societatea A in Intrastat? Pana acum, fluxul era: societatea C livra ...
Mar212018

Corectii declaratii

de Mariana Prejbeanu valabil la 21 Mar 2018
TVA
Intrebare: Societatea, in octombrie 2017, a incasat un avans de la primul cumparator, din UE pentru o aeronava. Intre timp, acest partener a cesionat dreptul de achizitie al aeronavei catre alt partener, cu care s-a incheiat tranzactia finala in ianuarie 2018. Initial am facturat intreaga tranzactie pe al doilea partener si pe CUI-ul lui am facut si declaratia Intrastat si 390. La cateva zile, ne-au rugat ...
Oct192015

Obligatii reprezentant fiscal

de Ela Dumitra valabil la 19 Oct 2015
TVA
Intrebare: Sunt reprezentant fiscal in Romania pentu o firma din Norvegia. Firma din Norvegia achizitioneaza marfa de la o alta firma din Norvegia XX. Marfa ajunge in UE se face vamuirea in Danemarca si este trimisa mai departe in Olanda. Eu, reprezentant fiscal in Romania pentru firma din Norvegia, o consider achizitie UE si o declar in declaratia 390? Dar in ITNTRASTAT o declar, tinand cont de faptul ca ...
Apr282015

Achizitie intracomunitara de bunuri. Data raportarii fiscale si informative

de Amelia Dumitras valabil la 28 Apr 2015
TVA
Intrebare: O societate comerciala are achizitii intracomunitare si are urmatoarea situatie: data invoiceului este 30.01.2015, iar data CMR-ului, a primirii marfii, este 03.02.2015. Cum se declara in declaratiile 300, 390 si intrastat? La ce luna se declara?