Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 15 Ianuarie 2025

Cabinet stomatologic - Registre obligatorii - Intocmire NIR si Bon de consum

Intrebare: Un cabinet stomatologic (PFA) neplatitor de TVA are obligativitatea intocmirii documentelor: NIR-uri si a bonurilor de consum pentru materialele care se achizitioneaza pe baza facturilor in vederea desfasurarii activitatii? Ordinul 2634/2015 excepteaza aceste tipuri de activitati de la intocmirea acestor documente? Ce alte documente obligatorii se intocmesc in afara de Registrul de incasari si plati, Registrul inventar si Registrul fiscal? Va multumesc.

Tip societate: P.F.
Numar de angajati: 1-10 angajati
Platitoare TVA: Nu
Cod CAEN: prestari servicii stomatologice

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "SAF-T 2025"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Documente

Ian032025

Societate fara activitate. D406

de Mariana Prejbeanu valabil la 03 Ian 2025
Intrebare: Suntem un cabinet de contabilitate si avem vreo 6 firme care in anul 2018 au fost constituite pentru START-UP, dar fiindca nu au castigat, de la inceput nu au desfasurat activitate. Asociatii nu vor sa le inchide, noi depunem declaratiile de rigoare la scadente. Aceste firme vor fi obligate sa depune D406 trimestrial?
Nov212024

Anularea inregistrarii unei operatiuni dupa emiterea bonului fiscal

de Profeanu Laura valabil la 21 Nov 2024
Intrebare: Incepand cu data de 1 octombrie 2024 am dotat spalatoria self service cu casa de marcat conform normelor in vigoare. Furnizorul casei mi-a comunicat ca acesta nu elibereaza bon la fiecare utilizare a jentonului si nici raport zilnic. Am completat registrul de casa pe baza incasarilor efective conform monetarului. Pe 18 nov. s-a efectuat verificarea casei de catre furnizor si s-a constat ca ...
Nov132024

Emitere chitanta catre persoane juridice

de Gina Popescu valabil la 13 Nov 2024
Intrebare: O societate cu activitate de comert vinde atat fizic, cat si online. La vanzarea catre persoane fizice incaseaza doar prin banca. La vanzarea catre persoane juridice, in acest caz, poate incasa cu chitanta? In ce conditii poate emite chitanta? Multumesc!
Oct172024

Mijloc de transport utilizat pentru marfuri vandute si colet expediat personal

de Amelia Dumitras valabil la 17 Oct 2024
Intrebare: Administratorul companiei doreste sa trimita un colet personal catre cineva de la o alta companie din grup (situata in afara Romaniei, intr-o tara membra UE) si doreste sa foloseasca pentru asta un camion cu marfa vanduta de noi catre acea companie din grup. Pentru bunurile vandute de noi compania emite factura si obtine cod UIT. Transportatorul este o companie romaneasca de transport ...
Sep092024

Bonul fiscal sau chitanta pentru incasarea in numerar de la persoane juridice?

de Profeanu Laura valabil la 09 Sep 2024
Intrebare: Firma platitoare de TVA, presteaza servicii atat catre firme-persoane juridice, cat si catre persoane fizice. Catre persoane fizice se emite bon fiscal iar pentru persoane juridice se emite factura si ca document de incasare se taie chitanta. Cum este corect pentru persoanele juridice sa emita bon fiscal ca si dovada a contravalori incasarii facturii sau chitanta? Pana acum s-a emis chitanta ...
Aug172024

Raspunderea contabilului dupa incetarea contractului

de Mariana Prejbeanu valabil la 17 Aug 2024
Intrebare: Societatea a fost vanduta in ianuarie 2023, in prezent contabila de la vremea respectiva primeste solicitare de la ANAF pentru a preda documente de verificare pentru acea societate, ea in prezent nu colaboreaza cu acea societate, dansa este obligata prin lege sa predea actele din baza de date?