Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 1 Noiembrie 2024

Cheltuieli aferente unui sediu aflat in locuinta proprietate personala a unei persoane fizice

Raspuns oferit de
Profeanu Laura

Profeanu Laura
Consultant fiscal
valabil la 31 Oct 2024

Intrebare:


O persoana fizica are incheiate doua contracte de inchiriere cu o persoana juridica platitoare de impozit pe profit (persoana fizica este si asociat la persoana juridica respectiva). Primul contract de inchiriere este pentru un imobil unde persoana juridica isi are sediul social, iar al doilea contract de inchiriere este pentru un imobil unde persoana juridica are punct de lucru deschis (ambele sunt in acelasi sector). Mentionam faptul ca aceste imobile nu sunt folosite si in scop personal (persoana fizica nu isi are domiciliul in niciunul din aceste imobile), mai exact: la primul imobil unde este si sediul sunt birouri pentru personal administrativ, iar al doilea imobil, unde este si punct de lucru, este o hala de productie. Avand in vedere cele detaliate anterior persoana juridica a dedus in totalitate cheltuielile cu chiriile.

Intrebare: in cazul in care tot personalul administrativ de la sediul social si muncitorii de la punctul de lucru se vor muta si isi vor desfasura activitatea la un alt punct de lucru al persoanei juridice respective (punct de lucru deja existent in alt judet diferit de sediul social si puctul de lucru unde sunt cele doua contracte de inchiriere) aceste cheltuieli cu chiriile inregistrate pe baza celor doua ctr de inchiriere care raman in in continuare pentru sediul social si punctul de lucru vor putea sa fie deductibile 100 %? De asemenea, cheltuielile cu utilitatile care sunt facturate pe persoana juridica vor putea sa mai fie deductibile 100%?

Mentionam faptul ca sediul social si punctul de lucru raman in continuare ca si pana acum nefolosite in scop personal (locuinta sau altceva).


Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 50-249 angajati
Platitoare TVA: Nu
Cod CAEN: 2312

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Intreprinderi legate
Impozit micro sau impozit pe profit?"
!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Impozit pe profit

Oct222024

Deductibilitate cheltuieli de protocol la data de 30.09.2024

de Mariana Prejbeanu valabil la 22 Oct 2024
Intrebare: SRL in trimestru II 2024 a depasit limita cheltuieli protocol cu suma de 1500 lei pe care a considerat-o nedeductibila la calcul impozitului pe profit. In trimestru III 2024, cand fac calcul impozit profit pe cumulat nu mai depasete limita pentru cheltuieli de protocol pentru a fi considerate nedeductibile. Va rog sa imi spuneti daca la calculul impozitului pe profit pentru trimestru III ...
Oct222024

Limita cheltuieli cu amortizarea

de Profeanu Laura valabil la 22 Oct 2024
Intrebare: Avem achizitionat un autoturism cu 7 locuri. Este folosit pentru transportul colegilor la si de la depozit (avem punct de lucru in afara localitatii). Totodata responsabil de acest autoturism este managerul de achizitii, care ocazional, face aprovizionari si livrari de marfa. Care este valoarea de amortizare deductibila? Valoarea lunara de amortizare este de 2000 lei. 1. Daca este deductibil ...
Oct182024

Deductibilitatea cheltuielii cu efectuare de ajustari TVA

de Profeanu Laura valabil la 18 Oct 2024
Intrebare: Societatea vinde o cladire in regim de scutire de tva. La momentul constructiei s-a dedus tva, iar la momentul vanzarii s-a calculat valoarea de ajustat conform perioadei ramase si anume de 175.000 lei. S-a facut inregistrarea 635 = 4426 175.000 lei si s-a achitat la stat aceasta suma. Cheltuiala inregistrata in contul 635 este deductibila sau nu?
Oct152024

Subinchiriere la pret mai mic decat chiria lunara

de Profeanu Laura valabil la 15 Oct 2024
Intrebare: Societatea detine un spatiu inchiriat ca urmare a unui contract oneros. Daca in contractul de inchiriere se mentioneaza ca se poate subinchiria spatiul, din punct de vedere fiscal este posibila o subinchiriere cu pret mai mic decat chiria lunara pe o perioada determinata de timp? Intrebarea este, daca din punct de vedere fiscal, ar putea avea loc ajustari la pretul de piata, nefiind vorba de ...
Oct152024

Reguli privind limitarea deductibilitatii dobanzii

de Profeanu Laura valabil la 15 Oct 2024
Intrebare: Va rugam sa ne precizati cum se calculeaza deductibilitatea cheltuielilor financiare cu dobanda bancara si a diferentelor de curs valutar aferenta unui credit pe termen lung cu impact asupra gradului de indatorare. Multumim!
Oct182024

Inchiriere locuri de parcare. Tratament fiscal cheltuieli si TVA

de Ionut Jinga valabil la 18 Oct 2024
Intrebare: Suntem un SRL platitoare de impozit pe profit si avem un contract de inchiriere spatiu pentru sediu care include in curte si doua locuri de parcare. Chiriasul ne da doua facturi, una pentru chirie sediu si alta pentru inchiriere doua locuri de parcare. Cheltuiala cu locurile de parcare pentru cele doua autoturisme inregistrate pe firma si folosite pentru firma este deductibila din punct de ...