Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 16 Aprilie 2025

Cheltuieli aferente unui sediu aflat in locuinta proprietate personala a unei persoane fizice

valabil la 31 Oct 2024
Intrebare:

O persoana fizica are incheiate doua contracte de inchiriere cu o persoana juridica platitoare de impozit pe profit (persoana fizica este si asociat la persoana juridica respectiva). Primul contract de inchiriere este pentru un imobil unde persoana juridica isi are sediul social, iar al doilea contract de inchiriere este pentru un imobil unde persoana juridica are punct de lucru deschis (ambele sunt in acelasi sector). Mentionam faptul ca aceste imobile nu sunt folosite si in scop personal (persoana fizica nu isi are domiciliul in niciunul din aceste imobile), mai exact: la primul imobil unde este si sediul sunt birouri pentru personal administrativ, iar al doilea imobil, unde este si punct de lucru, este o hala de productie. Avand in vedere cele detaliate anterior persoana juridica a dedus in totalitate cheltuielile cu chiriile.

Intrebare: in cazul in care tot personalul administrativ de la sediul social si muncitorii de la punctul de lucru se vor muta si isi vor desfasura activitatea la un alt punct de lucru al persoanei juridice respective (punct de lucru deja existent in alt judet diferit de sediul social si puctul de lucru unde sunt cele doua contracte de inchiriere) aceste cheltuieli cu chiriile inregistrate pe baza celor doua ctr de inchiriere care raman in in continuare pentru sediul social si punctul de lucru vor putea sa fie deductibile 100 %? De asemenea, cheltuielile cu utilitatile care sunt facturate pe persoana juridica vor putea sa mai fie deductibile 100%?

Mentionam faptul ca sediul social si punctul de lucru raman in continuare ca si pana acum nefolosite in scop personal (locuinta sau altceva).


Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 50-249 angajati
Platitoare TVA: Nu
Cod CAEN: 2312

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Creeaza un CONT de TESTARE GRATUITA pentru a avea acces la toate raspunsurile din PortalCodulFiscal.ro, completand formularul de mai jos. (Poti vedea exemple de raspunsuri cu un Click AICI)

Informatii la zi oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro -
cel mai apreciat site de consultanta fiscala din Romania
 
Vrei sa ai acces instant la TOATE Explicatiile, Intrebarile si Raspunsurile + Noutatile din lege?
 
Este foarte simplu: TESTEAZA GRATUIT pentru 48 de ore!
- Ai la dispozitie o Baza de Date cu peste 90.000 de intrebari si raspunsuri
- Gasesti Legislatie la zi + Sfaturile specialistilor in fiscalitate si contabilitate
 
Completeaza formularul de mai jos si TESTEAZA GRATUIT ! Beneficiaza de oferta noastra speciala!
 
Sunt de acord cu termenii si conditiile site-ului!
Conform cerintelor Regulamentului UE 679/2016 sunt de acord ca SC Rentrop & Straton S.R.L. sa colecteze si sa prelucreze datele din formular in scopuri comerciale.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "SAF-T 2025"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Impozit pe profit

09Apr2025

Tratamentul fiscal al cheltuielilor cu utilitatile si al impozitului pe cladire pentru un imobil dat in comodat

de Vera Constantin valabil la 09 Apr 2025
Intrebare: Multumesc pentru raspuns, daca puteti sa ne spuneti si tratamentul cheltuielilor cu utilitatile: gaz, energie, apa - pentru care primim facturi cu tva? In cazul contractului de comodat, daca aceste cheltuieli raman in sarcina noastra putem deduce tva si deduce cheltuiala la calculul impozitului pe profit? Dar impozitul pe cladiri achitat catre bugetul local? Multumesc.
08Apr2025

Comodat imobil. Tratament fiscal cheltuieli utilitati

de Vera Constantin valabil la 08 Apr 2025
Intrebare: Societatea noastra a achizitionat un imobil in 2024, fara tva, fiind imobil vechi a fost scutit de tva (nu a fost cu taxare inversa). In anul 2025 incheie un contract de comodat cu alta persoana juridica pentru acest imobil, utilitatile ramanand in sarcina noastra. Care este tratamentul fiscal al cheltuielilor cu utilitatile (atat la impozit pe profit, cat si tva) cat si a cheltuielilor cu ...
31Mar2025

Deductibilitate costuri indatorare

de Vera Constantin valabil la 31 Mar 2025
Intrebare: Suntem un institut national de cercetare dezvoltare (INCD). La 31.12.2024 se prezinta urmatoarele cifre ipotetice: - Total venituri, din care: 10.000.000 lei - venituri financiare, din care 10.000 lei - venituri dobanzi disponibil banci 9.100 lei - venituri diferente curs creante/datorii 900 lei - Total cheltuieli, din care: 15.000.000 lei - cheltuieli financiare, din care: ...
29Mar2025

Cheltuieli reclama si publicitate. Regim fiscal

de Mariana Prejbeanu valabil la 29 Mar 2025
Intrebare: Un SRL face reclama pentru produsele sale pe retelele de socializare (tiktoc, facebook etc.) pe baza unui contract de reclama si publicitate incheiat cu o firma cu cod CAEN - activitati ale agentiilor de publicitate. Sunt aceste cheltuieli deductibile integral? Firma intermediara trebuie sa faca anumite rapoarte lunar pentru serviciile de reclama sau este suficient contractul incheiat? ...
26Mar2025

Sponsorizare asociatie nonprofit de catre o companie

de Elena Ionescu valabil la 26 Mar 2025
Intrebare: O Companie a sponsorizat o Asociatie nonprofit care are mai multe obiecte de activitate prevazute prin statut, printre care: initierea si derularea de programe si proiecte cu caracter educational, cultural-artistic, spiritual, sportiv si conceperea, realizarea si editarea de materiale educationale in diverse domenii de formare, sub forma tiparita si in format electronic, concretizate in carti, ...
25Mar2025

Completare declaratie D101 organizatie nonprofit

de Elena Ionescu valabil la 25 Mar 2025
Intrebare: Un ONG infiintat in 2024 a inregistrat cheltuieli in scopul activitatii de baza in cuantum de 2000 lei si a incasat din donatii si subventii 1550 lei. Cum trebuie completata D101 tinand cont de faptul ca aceasta a incheiat anul pe deficit 450 lei? Mentionam faptul ca Ong-ul nu a avut activitate economica, iar sumele de bani utilizate peste valoarea donatiilor si subventiilor au avut ca sursa ...