Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 24 Noiembrie 2024

Cheltuieli de deplasare. Inregistrari contabile

Raspuns oferit de
Irina Dumitrescu

Irina Dumitrescu
Consultant fiscal, Expert contabil
Intrebare: Cum se inregistreaza cheltuielile cu deplasarea unui angajat in interes de serviciu (cazare, restaurant, transport)? Ordinul de deplasare trebuie obligatoriu sa insoteasca aceste documente si se inregistreaza direct facturile pe conturile de cheltuieli corespunzatoare?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: peste 50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 5610

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Intreprinderi legate
Impozit micro sau impozit pe profit?"
!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Contabilitate Monografii

Nov122024

Cheltuieli de intretinere sau investitii

de Profeanu Laura valabil la 12 Nov 2024
Intrebare: O societate, X, detine o cladire de birouri pe care o inchiriaza. S-au facut lucrari de reparatii si amenajari, in baza contractelor incheiate s-au primit in contabilitate urmatoarele facturi: 1. factura pentru reparatii si inlocuire geam termopan in valoare de 150.000 lei; 2. factura pentru prestari servicii de amenajare spatiu in valoare de 200.000 lei. Rog monografie contabila. Este ...
Oct022024

Factura emisa pe baza Payment Receipt YouTube

de Profeanu Laura valabil la 02 Oct 2024
Intrebare: Suntem o asociatie club sportiv platitoare de tva ce am incasat bani pentru reclame efectuata pe Youtube prin Google Ireland Limited pe baza unui Payment Receipt gasit in contul de Youtube. Pe acest document se regaseste numai numele asociatiei si pseudonimul unic pentru aplicatia Youtube. Va rog sa imi spuneti care este modalitatea de impozitare si declarare avand in vedere ca Google nu ...
Sep232024

Decontare transport salariati. Deductibilitate cheltuieli asigurari si impozite contract de comodat

de Gina Popescu valabil la 23 Sep 2024
Intrebare: O societate cu impozit pe profit acorda salariatilor urmatoarele drepturi in bani: 1. Un salariat primeste lunar o valoare de 500 lei (in baza B.F/factura cu RO) decontare transport cu masina proprie, avand contract de comodat, cheltuiala fiind considerata deductibila tinand cont ca nu sunt alte mijloace de transport in comun la punctul de lucru al societatii. Mai primeste de sarbatorile ...
Aug292024

Bon de consum pentru marfuri eliberate din gestiune pentru protocol

de Ela Dumitra valabil la 29 Aug 2024
Intrebare: Marfurile care au fost consumate in cadrul unui protocol pot fii scoase din gestiune la pretul de cost? Cu bon de consum sau se factureaza catre administrator?
Aug052024

Cheltuielile de reclama si publicitate efectuate in scopul popularizarii firmei

de Profeanu Laura valabil la 05 Aug 2024
Intrebare: Avand in vedere scaderea vanzarilor comparativ cu anii anterior, s-a luat decizia de a se efectua deplasari la clienti mai vechi, in vederea prezentarii ofertelor noastre si, in plus, la verificarea/revizia gratuita a echipamentelor achizitionate de la noi. Daca in urma verificarilor se constata necesitatea inlocuirii unor piese/eventuale interventii necesare, dorim sa suportam noi costurile ...
Iul162024

Cheltuieli cu protectia mediului inconjurator

de Profeanu Laura valabil la 16 Iul 2024
Intrebare: O firma care introduce marfa cu ambalaje in tara, are incheiat contract de reciclare cu o firma specializata. Factura lunara primita de la firma de reciclare se inregistreaza ca si cheltuiala in contul 628 sau 652?