Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 24 Noiembrie 2024

Cheltuielile de achizitionare a bunurilor amortizabile la PFA

Raspuns oferit de
Profeanu Laura

Profeanu Laura
Consultant fiscal
Intrebare: Am construit un imobil mixt de locuinte si birouri ca persoana fizica impreuna cu un asociat tot persoana fizica. Am depus declaratiile legale pentru tva, impozit pe venit, CAS, CASS. L-am imprumutat pe asociat cu 340 000 lei. Fiindca nu a putut sa-mi returneze suma mi-a dat printr-un contract de dare in plata notarial un spatiu comercial in cadrul imobilului edificat impreuna. ANAF-ul considera ca am platit o creanta si nu vrea sa mi-l considere o cheltuiala ca sa-l pot scadea din baza impozabila pentru venit 10%. Mentionez ca am vandut ulterior spatiul comercial si ANAF-ul mi-a calculat de plata tva si impozit pe venit. Cum pot argumenta si ce legi pot invoca pentru a sustine ca achizitia spatiului comercial a fost o cheltuiala? Multumesc.

Tip societate: P.F.
Numar de angajati: 0 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 4110

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Intreprinderi legate
Impozit micro sau impozit pe profit?"
!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Legislatie

Nov132024

Inregistrarea in scopuri de TVA a altor persoane care efectueaza achizitii intracomunitare

de Profeanu Laura valabil la 13 Nov 2024
Intrebare: PFA neplatitor de TVA, fara cod de TVA intracomunitar, efectueaza o achizitie intracomunitara a carei valoare este sub plafon. Pana la finalul anului nu mai are alte achizitii. Furnizorul aplica pe factura TVA 19%. Cum verific ca acesta este inregistrat in regimul OSS? Trebuie depus in acest caz decont de TVA 301 si D390? Multumesc pentru un sfat.
Nov032024

Compensare contravaloare constructie cu cesiune parti sociale

de Gina Popescu valabil la 03 Nov 2024
Intrebare: O societate platitoare de TVA si impozit pe profit, cu o CA >2000000 Euro, ii construieste unei societati platitoare de TVA cu o CA = 10000 Euro (societatea este infiintata in cursul acestui an), o constructie usoara (un modul care nu necesita intabulare). Pretul negociat este cval a 40.000 Euro. TVA Beneficiarul, doreste ca in schimbul acestui modul construit, sa ii cedeze ...
Oct102024

Achizitie intracomunitara de DEEE-uri

de Gina Popescu valabil la 10 Oct 2024
Intrebare: Suntem o societate care ne ocupam cu vanzare de aparate auditive. Aparatele pentru a functiona au nevoie de baterii si accesorii wireless (incarcatoare)! Bateriile si accesoriile wirelles le achizitionam din Danemarca. Intrebare: Accesoriile wireless se incadreaza in clasa deseurilor electrice si electronice? Societatea trebui sa se inregistreze in Registrul ANPM/AFM? Ce declaratii ...
Sep272024

Sponsorizare asociatie de catre alta asociatie

de Ionut Jinga valabil la 27 Sep 2024
Intrebare: O asociatie non profit poate sponsoriza o alta asociatie non profit? Sau ce variante exista ca o asociatie sa participe la premierea unei activitati organizate de catre cealalta asociatie?
Sep172024

Tratament fiscal inchiriere autoturism

de Elena Ionescu valabil la 17 Sep 2024
Intrebare: Firma vrea sa achizitioneze un autoturism si sa-l inchirieze actionarului unic. Ce implicatii are aceasta speta din punct de vedere al TVA si al cheltuielilor de intretinere? Trebuie de asemenea, sa isi ia cod CAEN de inchiriere? Multumesc.
Sep022024

Obligatii fiscale la preluarea imobilizarilor de catre asociati la lichidarea societatii

de Profeanu Laura valabil la 02 Sep 2024
Intrebare: Care sunt obligatiile contabile/ fiscale care decurg, la lichidarea societatii, in cazul in care asociatii - persoane fizice, decid preluarea imobilizari in curs, terenuri, cladirilor detinute de firma? Firma are datorii 0, creante 0.