Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 24 Noiembrie 2024

Conditii incadrare locuinta de serviciu

Raspuns oferit de
Elena Garofil

Elena Garofil
Consultant fiscal
valabil la 17 Iul 2020

Intrebare: Cum este cel mai bine sa denumim acest imobil nou pentru firma, astfel incat asociatii, respectiv Director de Vanzari si Administrator, sa poata sa isi faca si mutatia in acest imobil si cheltuielile sa fie decontate de societate? Mentionez ca asociatii nu detin alt apartament in Bucuresti si Ilfov, iar activitatea firmei a crescut o data cu decizia lor de a se muta in Ilfov. De asemenea si copilul acestora s-a mutat la scoala in Bucuresti, acesta fiind elev si neputand sta departe de parinti. Totodata soferii livratori vor veni sa semneze diferite acte, sa predea documente, etc. Deci, apartamentul este un mix de birou, loc de servit masa, dormitor pentru asociati si angajatii firmei care vin in Bucuresti.

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 11-50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 1071

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Intreprinderi legate
Impozit micro sau impozit pe profit?"
!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Contabilitate Monografii

Nov152024

Refacturare utilitati. Monografie contabila

de Gina Popescu valabil la 15 Nov 2024
Intrebare: O societate A detine un imobil cu mai multe corpuri pe care le inchiriaza unor alte companii. La aceeasi adresa societatea are si sediul social cu un birou si un angajat. Obiectul de activitate este inchirierea bunurilor imobiliare proprii si a optat pentru facturare cu TVA. In c/v chiriei incasate de la chiriasi nu intra si costul utilitatilor, care se factureaza separat. Societatea A ...
Nov122024

Refacturare utilitati si impozit cladire

de Profeanu Laura valabil la 12 Nov 2024
Intrebare: O societate detine spatii comerciale pe care le inchiriaza altor societati. Poate refactura catre chirias, pe langa utilitati si impozitul pe spatiul comercial? Rog monografie contabila si baza legala de refacturare impozit (DITL). Multumesc.
Sep032024

Vanzare marfuri sub costul de productie

de Gina Popescu valabil la 03 Sep 2024
Intrebare: Un SRL platitor de TVA lunar si impozit pe profit livreaza unui client (persoana juridica) cantitatea de 500 kg carne de porc pentru consum uman la pretul de 10 lei/kg. Carnea provine din productia proprie a societatii, costul de productie fiind de 3 lei/kg. Clientul, in prezenta delegatului societatii livratoare, face o receptie calitativa a carnii si constata ca datorita decongelarii, ...
Aug052024

Cheltuielile de reclama si publicitate efectuate in scopul popularizarii firmei

de Profeanu Laura valabil la 05 Aug 2024
Intrebare: Avand in vedere scaderea vanzarilor comparativ cu anii anterior, s-a luat decizia de a se efectua deplasari la clienti mai vechi, in vederea prezentarii ofertelor noastre si, in plus, la verificarea/revizia gratuita a echipamentelor achizitionate de la noi. Daca in urma verificarilor se constata necesitatea inlocuirii unor piese/eventuale interventii necesare, dorim sa suportam noi costurile ...
Iul292024

Cabinet de avocat. Factura

de Irina Dumitrescu valabil la 29 Iul 2024
Intrebare: Un birou de avocatura este dotat cu casa de marcat. Pentru contravaloarea servicilor prestate catre clienti persoane juridice, cu valoare sub 100 euro si cu mentionarea codului fiscal pe bon, este suficienta emiterea de bon fiscal sau este obligatorie si emiterea de factura?
Mai202024

Deducerea taxei pentru persoana impozabila cu regim mixt si persoana partial impozabila

de Profeanu Laura valabil la 20 Mai 2024
Intrebare: Va rog, o opinie referioare la tva, jurnal cumparari al societatii A, inainte si dupa inchirierea imobilului 3, in toate cazurile: 1. Imobil 1 si 2 achizitionate cu taxare inversa, inchiriate cu tva, inclusiv facturare utilitati; imobil 3 achizitionat cu taxare inversa, amenajari cu tva (intreaga cladire si specific clientilor), inchiriat cu tva; 2. Imobil 1 si 2 achizitionate cu taxare inversa, ...