Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 24 Noiembrie 2024

Contabilitate in partida simpla. Deducere cheltuieli. Plafon casierie

Raspuns oferit de
Irina Dumitrescu

Irina Dumitrescu
Consultant fiscal, Expert contabil
Intrebare: Am anexat la mesaj cif persoana fizica inregistrata in scop tva. O persoana fizica inregistrata in scopuri de tva care tine contabilitatea in partida simpla, neavand obligatia de a tine registru de casa, este afectata de plafonul de casa? Mentionez ca registrul de incasari si plati nu corespunde cu registrul de casa deoarece se fac tranzactii imobiliare si cheltuielile sunt calculate si impartite pe metru patrat iar si la vanzare se trec cheltuielile aferente apartamentului vandut. Cum trebuie facut registrul de casa? Suntem obligati sa avem plafon de casa? Este corect sa se calculeze pentru fiecare tranzactie (vanzare de apartament) costurile pe metru patrat si sa se stabileasca astfel profitul la tranzactie sau este corect sa inregistram toate costurile aferente tuturor imobilelor unele aflate in constructie si sa le reportam pe fiecare an pana se termina de vandut toate apartamentele? 

Tip societate: P.F.
Numar de angajati: 1-9 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 6810

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Intreprinderi legate
Impozit micro sau impozit pe profit?"
!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria PFA

Nov182024

PFA. Achizitie si vanzare bunuri imobile in scop economic. Tratament fiscal

de Nicolae Liviu valabil la 18 Nov 2024
Intrebare: Un PFA cumpara un teren in vederea revanzarii sau parcelarii si revanzarii. 1) Costul terenului se considera o cheltuiala la momentul cumpararii terenului sau in momentul revanzarii (peste cativa ani)? 2) Aceeasi situatie, dar referitoare la un apartament. Daca se cumpara intr-un an si se revinde in cativa ani. Cand este cheltuiala, la momentul cumparare sau la vanzare?
Oct142024

Obligatii fiscale si contabile care revin persoanelor care desfasoara activitati independente

de Dani Cucu valabil la 14 Oct 2024
Intrebare: Un PFA platitor de TVA la trimestru cu contract de comodat pe autoturism in care deduce 50% din combustibil si reparatii si contract de comodat pentru sediu prin care deduce din utilitati 1/3, atat cat a declarat la momentul infiintarii PFA ca va folosi pentru activitate. In contabilitate are urmatoarea situatie: - facturi de telefon pe numele propriu, achitate din contul PFA si din contul ...
Sep302024

Evidenta contabila activitati independente

de Profeanu Laura valabil la 30 Sep 2024
Intrebare: As vrea o monografie contabila pentru o persoana fizica(PFA, I.I.), creatoare de continut pe YouTube. Face vloguri in mediul online si ii intra banii in cont de la platformele pe care lucreaza, dupa ce i se retine 10% din suma. Care forma de organizare ar fi cea mai potrivita pentru persoana fizica, care desfasoara o astfel de activitate?
Mai222024

Tratamentul fiscal al cheltuielilor cu recuperarea capacitatii de munca de catre avocati

de Alexandru Palaghia valabil la 22 Mai 2024
Intrebare: Pentru un cabinet de avocat exista posibilitatea deducerii cheltuielilor pentru recuperare profesionala? Daca da, in ce limita si ce acte sunt necesare pentru a fi considerate deductibile? Multumesc frumos!
Mai192024

Cheltuieli PFA aferente unui spatiu primit in comodat. Tratament fiscal

de Ionut Jinga valabil la 19 Mai 2024
Intrebare: PFA, sistem real, platitoare de TVA, are declarat la ONRC toata casa ca si sediul social al PFA-ului in baza unui contract de comodat, fara a plati o chirie lunara. Cum vor fi tratate cheltuielile pentru intretinerea spatiului (casei) din punct de vedere al TVA-ului si al cheltuielilor incepand cu 01.01.2024?
Mai142024

Obligatii fiscale de plata privind veniturile din activitati independente

de Dani Cucu valabil la 14 Mai 2024
Intrebare: Ce regim au sumele de bani pe care le-ar primi un PFA pentru a le utiliza mai departe in beneficiul unui client (promovare pe FB)? Este vorba despre ipoteza in care s-ar incheia un contract prin care PFA-ul se angajeaza sa desfasoare o campanie de promovare pe Facebook in schimbul unui comision. Pentru a putea face aceasta promovare PFA-ul incaseaza o suma de bani (spre a fi folosita in ...