Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 5 Februarie 2025

Contract de comodat pentru sediu social

Intrebare:

O societate comerciala cu sediul social, in contract de comodat, in locuinta administratorului, fara a specifica suprafata, plateste toate cheltuielile din sursele financiare a societatii, mentionez ca toate contractele privind utilitatile sunt pe numele administratorului unic.

intrebare:

Care este procedura legala pentru a fi deductibile din punct de vedere a impozitului pe profit si TVA?

Multumesc.


Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 1-9 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 5229

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "SAF-T 2025"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Optimizare fiscala

Ian062025

Tranzactii persoane afiliate

de Alexandru Palaghia valabil la 06 Ian 2025
Intrebare: O societate comerciala a achizitionat o cladire P1, pe care au modernizat-o in cursul anului 2024, au incheiat modernizarea, au majorat valoarea de inventar cu modernizarea efectuata. De la data de 01.02.2025 cladirea va avea urmatoarea destinatie: - spatiile de la parter vor fi utilizate pentru sala de sedinte si 1 camera pentru arhiva; - etajul 1 va fi inchiriat de administratorul ...
Sep012023

Justificarea cheltuielilor cu cazarea partenerilor comerciali

de Profeanu Laura valabil la 01 Sep 2023
Intrebare: La o societate din Romania (A), cu beneficiar real din Germania, a avut loc un schimb de administrator. Noul administrator a inceput cu concediu, timp in care beneficiarul real al societatii (A), in vederea eficientizarii fluxului de productie la societatea (A), a initializat incheierea unui contract cu o societate (B) tot cu sediul in Romania. Cum in perioada respectiva noul administrator al ...
Aug142023

Transfer de active. Aspecte fiscale

de Ionut Jinga valabil la 14 Aug 2023
Intrebare: O societate urmeaza sa fie vanduta, iar asociatii, persoane fizice, vor sa transfere inainte de vanzare un teren si cladiri exploatate prin inchiriere din societatea care se va vinde. S-au gandit la varianta infiintarii unei noi societati platitoare de TVA in Romania (cu aceeasi structura a actionarilor ca in compania actuala), pentru a transfera activele catre aceasta in conditii de optimizare ...
Mar132023

Tratament contabil si fiscal lentile de vedere achizitionate pentru salariati

de Alexandru Palaghia valabil la 13 Mar 2023
Intrebare: Firma de arhitectura achizitioneaza pentru Arhitectul Sef lentile de vedere in valoare de 2739.17 lei plus TVA (la recomandarea medicului oftalmolog, datorita timpului indelungat petrecut la calculator, s-au recomandat lentile mai scumpe). Cum tratam aceasta achizitie din punct de vedere contabil si fiscal?
Sep182022

Cesiunea dreptului de rambursare TVA. Aspecte procedurale

de Ionut Jinga valabil la 18 Sep 2022
Intrebare: Ce presupune semnarea unui contract de cesiune creanta conform art. 30 alin. 2 din OG 92/2003 privind Codul de Procedura Fiscala? Datele contractului sunt urmatoarele: - noi avem de incasat de la client si de plata TVA la Bugetul de stat - clientul are TVA de rambursat de la Bugetul de Stat - obiectul contractului il reprezinta cesiunea creantei pe care clientul nostru in calitate de cedent o are ...
Nov142021

Cheltuieli cu testarea salariatilor. Regim fiscal

de Irina Dumitrescu valabil la 14 Nov 2021
Intrebare: Va rugam sa ne spuneti care este modalitatea prin care cheltuielile cu testele realizate pentru salariatii nevaccinati ar putea fi suportate de societate ca si cheltuieli deductibile?