Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 22 Februarie 2025

Corectarea erorilor contabile

valabil la 20 Feb 2025
Intrebare:

Am o situatie la o societate pentru care tin evidenta contabila de peste 10 ani.

Societatea desfasoara comert cu amanuntul, gestiune global valorica. Gestiunea se tine pe un soft de gestiune. Societatea acorda reduceri pentru fidelizarea clientilor. Pana in luna mai reducerile erau operate in programul de gestiune prin modificarea preturilor (se inregistreaza schimbari de pret). In luna mai se schimba setarile softului pentru o mai rapida comunicare. Setari gresite (vanzare cu ridicata). Iar reducerile de pret nu mai sunt inregistrate se vinde direct cu pret mai mic. S-a descoperit ca se lucra gresit in luna octombrie, deoarece nu intelegeam de ce creste stocul asa mult. Se face inventar faptic si se constata ca in documente avem stoc dublu. Cum se poate rezolva aceasta situatie si ce implicatii fiscale presupune?

Va multumesc!


Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 1-9 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 4711

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "SAF-T 2025"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Contabilitatea de gestiune

Feb202025

Parc auto second hand

de Vera Constantin valabil la 20 Feb 2025
Intrebare: Un SRL doreste inceperea activitatii de deschidere a unui parc auto second hand, si pe langa achizitie vanzare autoturisme second hand doreste si activitate pe acest palier in regim de consignatie, daca ne puteti spune care este regimul fiscal a acestui tip de activitate adica consignatie, ce documente contabile si ce delaratii fiscale se intocmesc pentru regimul de consignatie si care ar fi ...
Feb202025

Aplicarea unor metode diferite de evaluare a stocurilor de marfa

de Costin A. Istrate valabil la 20 Feb 2025
Intrebare: Un SRL neplatitor de TVA, se ocupa cu comertul cu flori in magazin. Firma cumpara flori, ierburi, panglici, etc... si formeaza buchete pe care le vinde. Daca as fi inregistrat pe gestiune global-valorica, am doar florile, ca verdeata, hartia si panglicile... nu am cum sa le pun pret de vanzare cu amanuntul (la metru, kg, etc.) Pe bonul fiscal apare: buchete de flori sau flori, iar ...
Feb132025

Retur produse pe cheltuiala societatii

de Vera Constantin valabil la 13 Feb 2025
Intrebare: In urma unor reclamatii calitative, clientul a trimis pe cheltuiala noastra produsele finite necorespunzatoare catre societatea noastra. In gestiune produsul finit are cost standard 10 ron, iar pret de vanzare 15 ron. Cheltuielile de transport sunt in suma de 2000 ron. Va rog sa imi spuneti care sunt inregistrarile contabile - factura client, incarcare stoc in gestiune, care este costul de ...
Dec262024

Scoatere din evidenta piese defecte

de Irina Dumitrescu valabil la 26 Dec 2024
Intrebare: Un service auto face storno unui client persoana fizica pentru o piesa, deoarece aceasta nu functiona corespunzator. Service-ul trimite piesa respectiva la furnizor pentru garantie. Furnizorul refuza garantia, motivand ca ar fi trebuit sa schimbe un intreg ansamblu de piese pentru ca piesa aceea sa functioneze corect, practic vina pentru nefunctionare este pusa in seama service-ului. ...
Sep062024

Tratament contabil al cheltuielilor ulterioare

de Profeanu Laura valabil la 06 Sep 2024
Intrebare: Societatea achizitioneaza un bun SH in valoare de 25.000 lei. Bunul SH necesita reparatii, reparatii care sunt facute in regie proprie si care au o valoare de 5.000 lei: - piese: 3.500 lei - manopera: 1.500 lei Reparatiile respective (5.000 lei) maresc valoarea bunului SH sau merg direct pe cheltuiala? Care sunt inregistrarile contabile?
Iun232024

Livrare cu instalare. Documente justificative

de Irina Dumitrescu valabil la 23 Iun 2024
Intrebare: Intre societatea A, furnizor de bunuri si servicii, si societatea C - beneficiar, se incheie un contract pentru livrarea, instalarea si punerea in functiune a unui sistem de supraveghere. Caz 1: Societatea A (producator) livreaza catre societatea B (echipa de instalare) echipamentele (marfa, produse finite, alte materiale de instalare). Ulterior, societatea B merge in teren si efectueaza ...