Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 23 Noiembrie 2024

Corectarea erorilor contabile

Raspuns oferit de
Profeanu Laura

Profeanu Laura
Consultant fiscal
Intrebare:


In anul 2021 s-a semnat un contract de finantare nerambursabila pentru un proiect ce presupunea achizitionarea mai multor echipamente: servere, aplicatii soft (procent finantare 60% din valoarea de achizitie).

La data semnarii contractului s-a facut nota contabila 445 = 475, ulterior in cursul anului 2021 si 2022 s-au achizitionat si serverele si aplicatiile. Notele contabile au fost 213/208=404 si lunar s-a descarcat prin nota 475 = 7584 contravaloarea corespunzatoare procentului de finanatare nerambursabila aplicat la valoarea amortizarii.

Pentru acest contract s-au facut mai multe cereri de rambursare la diferite intervale de timp, pe o perioada de 3 ani.

Problema esta ca la ultima cerere de rambursare depusa in luna decembrie s-a luat decizia de a nu cuprinde in cerere si valoarea unui server achizitionat in 2021, 250000lei, prin urmare nu a mai fost inclus la decontare, asa cum prevedea contractul, initial.

Ce se intampla cu valoarea recunoscuta pe venituri a amortizarii pe parcusul anilor 2021 si 2022? Mentionez ca acest contract s-a inchis anul acesta, banii au fost incasati acum si prin urmare trebuie sa reglam soldul lui 445, s-a efectuat in luna februarie si vizita finala.

Multumesc.


Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 10-49 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 6190

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Intreprinderi legate
Impozit micro sau impozit pe profit?"
!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Tratament fiscal operatiuni economice

Nov222024

AIC de bunuri de la furnizor cu cod invalid de TVA

de Alexandru Palaghia valabil la 22 Nov 2024
TVA
Intrebare: Societate platitoare de tva a efectuat in luna septembrie o achizitie intracomunitara de bunuri de la un furnizor din Lituania, fara cod valid de tva in VIES. Factura are data de septembrie, dar am primit-o si inregistrat-o in luna octombrie. Furnizorul din Lituania fara cod valid de tva a emis factura cu tva 21%. Cum inregistrez aceasta factura? Aplic taxare inversa la valoarea integrala cu ...
Nov212024

Achizitii intracomunitare de bunuri

de Profeanu Laura valabil la 21 Nov 2024
TVA
Intrebare: Societate comerciala cu sediul in Romania, neinregistrata in scopuri de TVA, face o achizitie de marfuri, arbusti (zmeura, paulownia) in anul 2022, din Bulgaria de la o persoana fizica neinregistrata in scopuri de TVA, in valoare de 262.500, 00 lei. Documentul prezentat este un borderou de achizitie pe care sunt mentionate produsele si pretul in lei, cu mentiunea ca s-a platit suma de 200.000 ...
Oct222024

Achizitii intracomunitare de bunuri

de Profeanu Laura valabil la 22 Oct 2024
TVA
Intrebare: In cazul in care o firma (A) inregistrata in scopuri de TVA in Romania vinde marfa catre un alt client (B) roman, de asemenea inregistrat in scopuri de TVA, iar marfa este transportata direct din Austria catre clientul final al firmei din Romania, care este tratamentul TVA aplicat? Firma A nu are un depozit in Romania, stocul de marfa se afla in AT, intr-un depozit al unei entitati afiliate ...
Oct112024

Achizitie de bunuri in Spania, urmata de livrare in Estonia

de Ionut Jinga valabil la 11 Oct 2024
TVA
Intrebare: Suntem o societate platitoare de TVA, activitatea principala fiind comertul. Firma doreste sa faca o achizitie de marfuri din Spania, pe care sa le revanda unui client din Estonia. Marfa va fi preluata de cumparatorul din Estonia, de la fabrica din Spania. Ambele societati au cod valid de TVA in VIES. Avand in vedere ca marfa nu va intra efectiv pe teritoriul Romaniei, care este tratamentul ...
Oct112024

Achizitie de bunuri in Romania, urmata de livrare intracomunitara in Estonia

de Ionut Jinga valabil la 11 Oct 2024
TVA
Intrebare: Revin la intrebarea anterioara (63304) privind achizitia de marfuri din Spania si revanzarea unui client din Estonia. Marfa va fi preluata de la furnizorul nostru din Spania si va fi transportata in Romania, la o sucursala a firmei din Estonia. Ce documente sunt necesare ca societatea noastra sa poata aplica taxarea inversa la achizitie si facturarea fara TVA (livrare intracomunitara) ...
Oct072024

Obligatiile TVA ale PF pentru achizitia de autotursime SH din afara tarii

de Alexandru Palaghia valabil la 07 Oct 2024
TVA
Intrebare: O persoana fizica romana, achizitioneaza din UE un autoturism SH de la firma, exista obligatia declararii si platii tva-ului in Romania, de catre persoana fizica? Multumesc.