Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 22 Decembrie 2024

Corectarea facturilor emise in perioade anterioare

valabil la 18 Dec 2021
Intrebare: Firma noastra a efectuat servicii de prestare eliminare deseuri pentru un client in anul 2018, drept pentru care s-au emis facturi de eliminarea deseurilor si de transportul acestor deseuri (doua transporturi de acid sulfuric). Aceste servicii au la baza tichetele de cantar, avizele de insire a deseurilor pana la baza noastra de eliminarea deseurilor, facturile de transport au in spate cmr-ul, toate aceste documente fiind semnate de catre client. Facturile insa nu sunt semnate de primire si nici inregistrate de catre client, nu stiu motivul pentru care acestia nu le-au inregistrat. Faptul ca nu vor sa achite aceste facturi care nu figureaza in evidenta lor deoarece nu au primit facturile desi acestea au fost trimise. In situatia de fata clientul cere stornarea facturilor din 2018 si refacturarea serviciilor in prezent. Mentionez ca anul 2018 mi-a fost controlat de catre fisc si a fost auditat financiar. Ce pot face in aceasta situatie? Ce implicatii fiscale si contabile exista? Multumesc.

Tip societate: S.A.
Numar de angajati: peste 50 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 3821

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "SAF-T 2025"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Facturare

Dec182024

Regim fiscal TVA pentru cesiune de creanta si comision de recuperare

de Amelia Dumitras valabil la 18 Dec 2024
Intrebare: Firma A (debitor cedat) are o datorie catre firma B (cedent) in valoare de 800 lei. Datoria este evidentiata in contul 411.8 (valoarea include baza tva). Firma B(cedent) calculeaza dobanzi penalizatoare firmei A (debitor cedat) 200 lei. Pentru suma de 200 lei B (cedent) are obligatia sa emita factura catre A (debitor cedat), daca DA este purtatoare de tva? Creanta de 1000 lei (800, 200) ...
Dec162024

Cota TVA bautura vegetala ovaz

de Alexandru Palaghia valabil la 16 Dec 2024
Intrebare: Vand bautura vegetala din ovaz, fara zahar. As vrea sa stiu cu ce cota de TVA sa facturez.
Dec132024

Corectare factura in e-Factura

de Gina Popescu valabil la 13 Dec 2024
Intrebare: Am trimis in e-Factura doua facturi cu acelasi numar la clienti diferiti. Cum corectez un numar de factura?
Dec112024

Obligatia de emitere a facturilor

de Profeanu Laura valabil la 11 Dec 2024
Intrebare: Revin asupra intrebarii cu noi completari, deoarece raspunsul nu e cel asteptat. Daca noi vindem giftcarduri online pentru persoane fizice, prin intermediul site-ului nostru conectat la o alta platforma si nu avem posibilitatea de a controla informatiile colectate si nici modalitatea de a emite factura automat, neavand toate informatiile necesare, ce putem face? Cum putem declara veniturile? ...
Dec112024

Coduri NC deseuri

de Elena Garofil valabil la 11 Dec 2024
Intrebare: Va rugam sa ne spuneti care este codul intrastat pentru fondul de mediu de 2% care trebuie evidentiat separat si facturat catre o persoana juridica din Romania pentru deseurile nepericuloase (deseu ambalaj carton, deseu ambalaj plastic, deseu ambalaj sticla). Multumim!
Dec102024

Obligatia de emitere a facturilor

de Profeanu Laura valabil la 10 Dec 2024
Intrebare: Daca noi vindem giftcarduri online prin intermediul site-ului nostru conectat la o alta platforma si nu avem posibilitatea de a controla informatiile colectate si nici modalitatea de a emite factura automat, neavand toate informatiile necesare, ce putem face? Cum putem declara veniturile? Avand in vedere ca datele colectare sunt doar numele si prenumele, adresa de email si suma platita. ...