Operator de servicii publice. Corectare facturi
Suntem un operator de servicii publice de alimentare cu apa si canalizare.
Emitem lunar un numar de cca.100.000 facturi.
Ulterior, peste una sau mai multe luni, anumiti clienti contesta cantitatea facturata la unul dintre servicii, pe motiv de ceas defect sau avarie. Departamentul responsabil verifica ceasul sau situatia in teren si intocmeste referat de stornare partiala din factura lunii respective.
Cum se procedeaza pentru corectarea facturii: 1. se storneaza integral factura initiala si se emite o noua factura cu cantitatea corecta? sau 2. se poate storna din factura initiala doar partial cantitatea facturata in plus sau serviciul facturat dintr-o eroare dar nefurnizat? (ex: avarie la reteaua de apa, caz in care serviciul de canalizare nu se mai factureaza in perioada respectiva). In situatia in care intre timp s-a modificat pretul/tariful, ce tarif va fi folosit la emiterea facturii de corectie?
Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Creeaza un CONT de TESTARE GRATUITA pentru a avea acces la toate raspunsurile din PortalCodulFiscal.ro, completand formularul de mai jos. (Poti vedea exemple de raspunsuri cu un Click AICI)
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Newsletter PortalCodulFiscal.ro
Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "SAF-T 2025"!