Cum ii influenteaza pe oamenii de afaceri si pe directorii de companii noile statistici demografice din Romania
05 Iul 2013
Claudia Russu, director de marketing la Baumix (producator de materiale de constructii):
"Nu poate fi decat un plus (faptul ca sunt cu 1,1 milioane de persoane mai mult fata de estimarile initiale), pentru ca va creste practic puterea de cumparare in piata, insa foarte important de vazut este intre ce varste se incadreaza aceste 1,1 milioane de persoane. Spre exemplu, daca sunt adulti, ne intereseaza, pentru ca ei sunt potentiali clienti. In principiu insa nu facem bugetele in functie de numarul total de locuitori. Targetul nostru sunt orasele mari, iar cand facem evaluari ne uitam la potentialul oraselor, la care adaugam o crestere sau o scadere in functie de modul in care evolueaza sectorul in care activam.“
Anca Stroe, director de marketing la Danone South East Europe:
"Produsele fabricate de Danone in Romania sunt comercializate in regiunea Europei de sud-est, pe o piata care totalizeaza 60 de milioane de consumatori. Variatiile importante in dimensiunea pietei sunt, desigur, un factor de luat in considerare pentru deciziile strategice. In privinta deciziilor operationale, cum este cazul prognozei de vanzari, un astfel de factor nu a fost luat in calcul, intrucat prognoza se construieste pe trendul derivat din datele reale de vanzari din lunile precedente.“
Tudor Furir, managing director al Pernod Ricard Romania
Tudor Furir spune ca scaderea numarului de locuitori are un impact negativ asupra tuturor businessurilor. El considera ca principala problema nu este doar aceea a scaderii populatiei, ci ca odata cu aceasta scade si puterea de cumparare a romanilor.
„Cu siguranta luam in considerare numarul de locuitori atunci cand ne facem bugetele, iar in industria asta luam in special in calcul o anumita categorie, cea a persoanelor peste 18 ani. Populatia scade, dar trebuie vazut ce categorie scade ca s-ar putea sa scada numarul de locuitori cu varste cuprinse intre 18 si 35 de ani .Si cred ca aceasta micsorare nu se datoreaza numai scaderii natalitatii, dar si emigrarii. Sunt multi tineri care pleaca din Romania.“ Totodata, managerul spune ca acum oamenii chiar daca au bani nu mai au apetit de consum pentru ca nu exista o predictabilitate a ceea ce se va intampla in perioada urmatoare.
Sursa: mediafax.ro
"Nu poate fi decat un plus (faptul ca sunt cu 1,1 milioane de persoane mai mult fata de estimarile initiale), pentru ca va creste practic puterea de cumparare in piata, insa foarte important de vazut este intre ce varste se incadreaza aceste 1,1 milioane de persoane. Spre exemplu, daca sunt adulti, ne intereseaza, pentru ca ei sunt potentiali clienti. In principiu insa nu facem bugetele in functie de numarul total de locuitori. Targetul nostru sunt orasele mari, iar cand facem evaluari ne uitam la potentialul oraselor, la care adaugam o crestere sau o scadere in functie de modul in care evolueaza sectorul in care activam.“
Anca Stroe, director de marketing la Danone South East Europe:
Tudor Furir, managing director al Pernod Ricard Romania
Tudor Furir spune ca scaderea numarului de locuitori are un impact negativ asupra tuturor businessurilor. El considera ca principala problema nu este doar aceea a scaderii populatiei, ci ca odata cu aceasta scade si puterea de cumparare a romanilor.
„Cu siguranta luam in considerare numarul de locuitori atunci cand ne facem bugetele, iar in industria asta luam in special in calcul o anumita categorie, cea a persoanelor peste 18 ani. Populatia scade, dar trebuie vazut ce categorie scade ca s-ar putea sa scada numarul de locuitori cu varste cuprinse intre 18 si 35 de ani .Si cred ca aceasta micsorare nu se datoreaza numai scaderii natalitatii, dar si emigrarii. Sunt multi tineri care pleaca din Romania.“ Totodata, managerul spune ca acum oamenii chiar daca au bani nu mai au apetit de consum pentru ca nu exista o predictabilitate a ceea ce se va intampla in perioada urmatoare.
Sursa: mediafax.ro
Continutul, designul, structura, precum si materialele PortalCodulFiscal.ro apartin Editurii RENTROP & STRATON si sunt protejate de Legea 8/1996 privind drepturile de autor si drepturile conexe, cu modificarile si completarile ulterioare. Copierea/distribuirea/republicarea acestora este ilegala. Pentru detalii consultati sectiunea Termeni si conditii.
Newsletter PortalCodulFiscal.ro
Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Intreprinderi legate
Impozit micro sau impozit pe profit?"!
Studii de caz si articole despre populatie
Modificarea Codului fiscal
de
Portal Codul Fiscal
01 Iul 2016
Prin O.U.G. 32/2016 publicata in M.Of. 488/30.06.2016, au fost aduse urmatoarele completari Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal:
Impozit pe venit
1. Scutirea de impozit a veniturilor din transferul dreptului de proprietate in cazul transferului dreptului de proprietate imobiliara din patrimoniul personal, in conditiile prevederilor Legii nr. 77/2016 privind darea in plata a unor bunuri ...
Vezi toate studiile de caz despre populatie keyboard_double_arrow_right