Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 15 Martie 2025

Curs valutar achizitie intracomunitara de bunuri

Intrebare:

Societatea achizitioneaza marfa intracomunitar. Avand in vedere cerintele declaratiei 406, care este cursul valutar la care se face Nota de Intrare-Receptie, la acelasi curs cu transmiterea in E-Transport sau la cursul valutar din ziua facturii? Va rugam sa ne indicati unde apare in legislatia in vigoare? Un exemplu concret: furnizorul intracomunitar emite factura in 25.02.2025, trimite marfa in data de 26.02.2025, cand generez codul UIT pentru E-Transport, iar marfa soseste in 03.03.2025, cand intocmesc Nota de Intrare-Receptie. Care este cursul valutar in cele 3 situatii: emiterea facturii, generarea codului UIT si intocmirea Notei de Intrare-Receptie? In cazul in care sunt cursuri diferite si exista diferente in contul 327, cum procedam?


Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 10-49 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 4774

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "SAF-T 2025"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Achizitii intracomunitare

Mar142025

Refund Confirmation

de Profeanu Laura valabil la 14 Mar 2025
TVA
Intrebare: O societate a achizitionat servicii din UE, pe care le-a achitat, apoi a primit un document REFUND CONFIRMATION, pe care apare suma de pe factura initiala, dar cu minus si au virat banii inapoi in banca societatii. Se poate considera documentul REFUND CONFIRMATION ca si o factura de storno?
Mar142025

Achizitie servicii IT. Neplatitor de tva

de Olga Crevelescu valabil la 14 Mar 2025
TVA
Intrebare: Societatea neplatitoare de tva, servicii de consultanta, fara salariati, a achizitionat in ianuarie si februarie 2025 servicii intracomunitare de aproximativ 2000 eur. O parte din facturi sunt emise fara tva (atasez cele 3 facturi). Va rog sa imi spuneti ce obligatii are societatea avand in vedere situatia si daca este obligata sa solicite un cod special de tva si sa plateasca tva-ul in ...
Mar102025

Achizitie intracomunitara de bunuri, modificare perioada fiscala de raportare TVA

de Amelia Dumitras valabil la 10 Mar 2025
TVA
Intrebare: Societatea este platitoare de TVA trimestrial si cu TVA la incasare ,iar in luna Ianuarie 2025 a facut o achizitie pe EMAG de bunuri (cutii pentru arhivare) in valoare de 800 lei. La momentul platii nu s-a putut descarca factura fiscala si nu s-a stiut pana azi 10.03.2025 ca furnizorul este o firma din POLONIA fiind o achizitie intracomunitara de bunuri. Va rog sa ne spuneti daca ...
Feb262025

Locul prestarii de servicii

de Profeanu Laura valabil la 26 Feb 2025
TVA
Intrebare: Factura atasata am primit-o de la furnizorul care s-a ocupat de formalitatile vamale in Olanda pentru un import. Care este regimul de TVA pentru primele 3 operatiuni (descarcare, manipulare, vamuire)? Furnizorul trece cota 0% la TVA. Sunt considerate servicii intracomunitare si trebuie raportate in D300 si D390? Multumesc!
Feb252025

Achizitii intracomunitare sub plafonul de 10.000 euro

de Profeanu Laura valabil la 25 Feb 2025
TVA
Intrebare: Suntem o societate neplatitoare de TVA. Am obtinut de la ANAF codul special pentru achizitii intracomunitare. In februarie avem o achizitie de servicii in valoare de 150 eur si o achizitie de bunuri de 3000 euro. Pana in momentul de fata nu am avut alte achizitii intracomunitare. Va rog sa-mi spuneti daca trebuie sa depun D390 si D301 si daca trebuie sa platesc TVA? Multumesc! ...
Feb262025

Regim TVA pentru achizitie bunuri, furnizor din stat membru

de Amelia Dumitras valabil la 26 Feb 2025
TVA
Intrebare: Societatea, platitoare de TVA a achizitionat, in luna ianuarie, materiale de la o societate, platitoare de TVA din Polonia. Aceasta i-a facut factura cu TVA 19%, in lei. Cum inregistrez eu aceasta factura? Trebuie sa o declar in D390?