Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 23 Noiembrie 2024

Deductibilitate cheltuieli cu produse oferite ca mostre sau expirate

Raspuns oferit de
Olga Crevelescu

Olga Crevelescu
Consultant fiscal, Formator autorizat A.N.C.
Intrebare: Societatea noastra comercializeaza reactivi de laborator (pentru analize medicale) atat pentru uman cat si pentru industrie si veterinar. Se intampla destul de des sa avem produse care expira in stoc sau au termen scurt de expirare si atunci sunt folosite pentru demo la clienti. Cum consideram cheltuiala cu aceasta marfa data demo, care este aproape expirata, deductibila sau nedeductibila? Dar cu cea care de exemplu nu o putem da demo si la inventar fiind expirata o casam, deductibila sau nedeductibila? Multumesc frumos.

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 1-9 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 4511

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Intreprinderi legate
Impozit micro sau impozit pe profit?"
!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Deducerea, rambursarea si restituirea TVA

Mai142024

Prescriptia dreptului de a cere restituirea TVA

de Profeanu Laura valabil la 14 Mai 2024
TVA
Intrebare: Am observat ca in fisa analitica a fost anulat TVA-ul de recuperat. Dupa lamuririle primite de la asistenta contribuabili in data 11.03.2024 s-a incheiat perioada de exercitare a dreptului de cerere de rambursare TVA mai vechi de 31.12.2017, deci de aici si anularea TVA. Noi la 31.12.2017 am avut un sold de 409.777 lei. In fisa insa mai avem doar TVA-ul de recuperat din ultimele 4 deconturi de ...
Ian122024

Cheltuieli cu deductibilitate limitata (mijloace de transport)

de Profeanu Laura valabil la 12 Ian 2024
TVA
Intrebare: Va rog sa imi prezentati care este tratamentul TVA (in cazul unei societati comerciale, platitoare de impozit pe profit) al achizitiilor care se fac pentru autoturismele societatii. Societatea detine 4 autotursime, are 1 asociat si 1 administrator. Fiecare foloseste cate o masina, pentru care se intocmeste foaie de parcurs. Celelalte doua masini, un autoturism si o autoutilitara, sunt folosite de ...
Mai262023

Achizitii efectuate in scopul prestarii unor servicii scutite

de Olga Crevelescu valabil la 26 Mai 2023
TVA
Intrebare: O societate platitoare de tva, care comercializeaza bandaje, proteze medicale si accesorii ale acestora, produse ortopedice si alte bunuri similare, achizitioneaza un aparat medical (RMN) cu TVA, in scopul prestarii de servicii medicale (servicii scutite de plata TVA). In acest caz se poate deduce TVA-ul aferent aparatului medical (RMN)? Multumesc.
Oct232022

Deductibilitate cheltuieli cu autoturisme

de Olga Crevelescu valabil la 23 Oct 2022
TVA
Intrebare: Un SRL (microintreprindere), platitoare de TVA, care are un singur angajat, functia de agent de vanzari, care este, in acelasi timp si administratorul societatii, detine 2 masini, una de marfa (o utilitara Renault Trafic, folosita pentru achizitia de marfa si transportul la client) si un autoturism (KIA SPORTAGE, achizitionat recent in leasing financiar si folosit pentru atributiile de agent de ...
Oct102022

Achzitii de la un furnizor fara cod de TVA. Tratament fiscal TVA

de Ionut Jinga valabil la 10 Oct 2022
TVA
Intrebare: O companie romaneasca inregistrata in scopuri de TVA achizitioneaza in luna Septembrie 2022 de la un furnizor intern marfuri pe baza de factura, in valoarea facturata regasindu-se si valoarea TVA-ului corespunzator. Ulterior livrarii, la verificarea documentatiei primite, s-a constatat ca furnizorul a pierdut inregistrarea in scopuri de TVA in luna Martie 2022, anularea fiind efectuata din oficiu ...
Ian082022

Achizitie intracomunitara de bunuri. Tratament fiscal

de Ionut Jinga valabil la 08 Ian 2022
TVA
Intrebare: Am achizitionat niste accesorii de baie de pe o platforma on-line si am primit o factura cu cod fiscal valid de TVA Cehia de la o societate din Cehia. Factura este emisa in RON. Cota de TVA pe factura este de 19% (TVA de Romania). Pe factura sunt trecute toate datele fiscale ale societatii noastre (cumparatorul). Cum inregistrez TVA-ul de pe aceasta factura? Multumesc!