Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 27 Decembrie 2024

Deductibilitate cheltuieli cu un imobil achizitionat de societate

Intrebare: Am o nelamurire, o firma care are activitate de servicii pompe funebre, are un sediu, un punct lucru si un depozit en gros, la toate cele trei avem activitate economica si genereaza venituri pentru firma, dar recent firma a achizitionat o casa particulara si eu consider ca dpdv daca casa respectiva daca nu genereaza venituri pentru firma atunci cheltuielile aferente cu rata lunara la banca, amortizarea, asigurarea etc vor fi considerate la un eventual control ca si cum ar fi cheltuieli nedeductibile, nejustificate si se vor considera ca dividende sau alte venituri. Intrebarea mea, ce am putea face ca sa generam venituri si din achizitia casei pentru a deconta si cheltuieli aferente, eventual daca cheltuielile aferente lunare vor fi in jur de 4000-5000 de lei atunci ar trebui sa acoperim si la venituri suma respectiva?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 1-10 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 9603

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "SAF-T 2025"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Impozite si Taxe

Nov262024

Facturi emise pe numele salariatului

de Gina Popescu valabil la 26 Nov 2024
Intrebare: Va rog sa mi spuneti in ce conditii sunt deductibile facturile de hotel, uber, protocol daca sunt emise pe numele angajatilor. Aceasta intrebare este si pentru facturile de consumabile, in caz in care a fost emisa eronat de catre EMAG, pe numele angajatului. Din cate cunosc trebuie atasat unui decont si nu se deduce TVA-ul. Multumesc.  
Nov152024

Reparatie sau modernizare imobil

de Gina Popescu valabil la 15 Nov 2024
Intrebare: Societatea noastra a incheiat un contract de prestari servicii octombrie 2024 cu o firma. Obiectul contractului consta in prestarea de servicii - executie acoperis nou, zona birouri, hidroizolatie conform deviz, cladirea apartinand societatii noastre. Furnizorul ne-a emis o factura de avans in 25.10.2024 si factura finala in data de 11.11.2024. 1. Se poate considera imbunatatire? Pot ...
Nov102024

Tratament fiscal chirie persoane juridice

de Gina Popescu valabil la 10 Nov 2024
Intrebare: Cum se va calcula incepand cu anul 2025 impozitul pe cladiri in cazul claririlor date in comodat/inchiriate partial sau total catre persoane juridice?
Nov062024

Impozit chirie imobil persoana fizica

de Gina Popescu valabil la 06 Nov 2024
Intrebare: Multumesc pentru raspuns. Ce nu imi este clar, faptul ca Persoana Fizica, Propietar Imobil, in instructiunile legate de plata si in contractul incheiat specifica ca impozitul retinut la sursa este de 8%.  
Oct162024

Baza impozabila impozit pe veniturile microintreprinderilor. Cifra de afaceri plafon de TVA

de Gina Popescu valabil la 16 Oct 2024
Intrebare: O microintreprindere, CAEN 6492, neplatitoare de TVA si platitoare de impozit pe venit: 1. stabileste baza de impozitare pentru venitul microintreprinderilor prin cumularea veniturilor din orice sursa, respectiv venituri din comisioane, venituri din dobanzi si venituri din vanzare marfa (firma obtine venituri din comisioane, dobanzi si vanzarea bunurilor)? 2. desi activitatea de creditare ...
Oct022024

Varsaminte pentru persoane cu handicap neincadrate. Aspecte fiscale

de Ionut Jinga valabil la 02 Oct 2024
Intrebare: Daca in cursul unei luni societatea face achizitii de la unitatile protejate mai mari de 50% din suma datorata la buget pentru contributia la fondul de handicap, diferenta ramasa se poate reporta pe parcursul a doua, trei luni sau mai multe? Mentionez ca societatea va continua si in lunile urmatoare sa cumpere de la unitatile protejate tot in suma mai mare decat cea datorata in luna ...