Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 26 Martie 2025

Desfasurare activitate artist - spectacole

Intrebare:

Pentru un artist care vrea sa sustina spectacole, vanzarea biletelor pentru spectacole, sa obtina diverse sponsorizari, va rog modalitatea prin care poate desfasura aceasta activitate, ce obligatii fiscale ii revin. Va rog in cazul unui PFA ce declaratii trebuie depuse si taxele aferente pentru a beneficia si de asigurarile sociale (pensie, sanatate). O alta intrebare este daca in cazul vanzarii biletelor pentru spectacole este necesara casa de marcat. Multumesc.


Tip societate: P.F.A.
Numar de angajati: 1-9 angajati
Platitoare TVA: Nu
Cod CAEN: 9001

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "SAF-T 2025"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria PFA

Mar252025

Aspecte fiscale PFA (plafon casa, deductibilitate chirie si taxa profesionala)

de Gina Popescu valabil la 25 Mar 2025
Intrebare: 1. Pentru un PFA profesii liberale, avocat, spuneti-mi va rog daca acel prag de 50.000 ron aferent registrului de casa se aplica si in cazul lor. Stim ca la PFA nu este nevoie de registru casa, doar de jurnal de incasari si plati si banii incasati se pot ridica de titular. 2. Pentru un contract de chirie spatiu persoana fizica cu persoana juridica PFA, cheltuiala cu impozitul retinut la ...
Mar152025

Obiecte de inventar. Radiere PFA

de Vera Constantin valabil la 15 Mar 2025
Intrebare: Obiectele de inventar existente in partimoniul afacerii, ca urmare a lichidarii au acelasi tratament fiscal prezentat anterior, ca si activele?
Mar172025

Calitatea de asigurat in sistemul de asigurari sociale de sanatate

de Profeanu Laura valabil la 17 Mar 2025
Intrebare: Pentru o PFA ce desfasoara activitatate independenta in sistem real cf. ART 155, alin b din Cod Fiscal si care este asigurat la sistemul de sanatate doar prin mentiune in declaratia unica conform art.120 din Cod Fiscal abrogat pentru anul 2025, deoarece nu are calitatea de salariat si nu mai are alte venituri va rog sa-mi precizati: 1. Unde va completa in declaratia unica model 2025 optiunea ...
Mar132025

Colaborare PFA cu un singur client din SUA

de Vera Constantin valabil la 13 Mar 2025
Intrebare: 1. Un PFA cu activitate de creare softuri are contract numai cu un singur client din SUA, astfel emite catre aceasta lunar factura fiscala. Locul si programul de lucru este independent de aceasta societate. Se considera indeplinite cele 4 conditii de independenta. Totusi, exista vreun risc fiscal privind acesta activitate? 2. Acelasi PFA are in patrimoniu mai multe obiecte de inventar, ...
Feb272025

Salariat. PFA. Venituri din drepturi de autor. CAS si CASS

de Nicolae Liviu valabil la 27 Feb 2025
Intrebare: In anul 2024 PFA are si calitatea de angajat si obtine pe langa veniturile din PFA si salarii, drepturi de autor din Romania si din strainatate. Atat la veniturile din drepturi de autor din Romania cat si cele din strainatate, platitorul de venit retine impozit pe drepturi de autor. Veniturile din PFA sunt sub plafonul de 6 salarii (1300 lei). Venitutul net din drepturi de autor din ...
Feb202025

Declaratia unica pentru PFA nou infiintata

de Florentina Buzea valabil la 20 Feb 2025
Intrebare: In situatia unei persoane fizice autorizate care a inceput activitatea in luna februarie 2025, este necesara depunerea declaratiei unice in termen de 30 de zile de la data inceperii activitatii, tinand cont ca nu mai exista sectiunea cu veniturile estimate aferente anului 2025? Multumesc!