Documentatie necesara in cazul returnare bun achizitionat dintr-un magazin fizic
O companie are un magazin de imbracaminte; se intampla ca clientul sa returneze achizitia din mai multe motive; intrebam ce documentatie este necesara in cazul returnarii dupa ce am platit rochia si am primit bon fiscal;
- daca clientul vrea banii inapoi, ce ar trebui sa facem din punct vedere fiscal si documente?
- daca clientul doreste un schimb cu alte haine de valoare egala sau mai mare, ce ar trebui sa facem din punct vedere fiscal si documente?
- in cazul in care clientului i se ofera un voucher pe care sa il foloseasca pe viitor, ce ar trebui sa facem din punct vedere fiscal si documente? Multumesc.
Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Creeaza un CONT de TESTARE GRATUITA pentru a avea acces la toate raspunsurile din PortalCodulFiscal.ro, completand formularul de mai jos. (Poti vedea exemple de raspunsuri cu un Click AICI)
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Newsletter PortalCodulFiscal.ro
Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "SAF-T 2025"!