Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 13 Aprilie 2025

Documentatie necesara in cazul returnare bun achizitionat dintr-un magazin fizic

Intrebare:

O companie are un magazin de imbracaminte; se intampla ca clientul sa returneze achizitia din mai multe motive; intrebam ce documentatie este necesara in cazul returnarii dupa ce am platit rochia si am primit bon fiscal;

- daca clientul vrea banii inapoi, ce ar trebui sa facem din punct vedere fiscal si documente?

- daca clientul doreste un schimb cu alte haine de valoare egala sau mai mare, ce ar trebui sa facem din punct vedere fiscal si documente? 

- in cazul in care clientului i se ofera un voucher pe care sa il foloseasca pe viitor, ce ar trebui sa facem din punct vedere fiscal si documente? Multumesc.


Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 1-9 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 4751

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Creeaza un CONT de TESTARE GRATUITA pentru a avea acces la toate raspunsurile din PortalCodulFiscal.ro, completand formularul de mai jos. (Poti vedea exemple de raspunsuri cu un Click AICI)

Informatii la zi oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro -
cel mai apreciat site de consultanta fiscala din Romania
 
Vrei sa ai acces instant la TOATE Explicatiile, Intrebarile si Raspunsurile + Noutatile din lege?
 
Este foarte simplu: TESTEAZA GRATUIT pentru 48 de ore!
- Ai la dispozitie o Baza de Date cu peste 90.000 de intrebari si raspunsuri
- Gasesti Legislatie la zi + Sfaturile specialistilor in fiscalitate si contabilitate
 
Completeaza formularul de mai jos si TESTEAZA GRATUIT ! Beneficiaza de oferta noastra speciala!
 
Sunt de acord cu termenii si conditiile site-ului!
Conform cerintelor Regulamentului UE 679/2016 sunt de acord ca SC Rentrop & Straton S.R.L. sa colecteze si sa prelucreze datele din formular in scopuri comerciale.
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "SAF-T 2025"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Contabilitatea de gestiune

26Mar2025

Regimul TVA aplicabil in cazul sistemului de garantie-returnare pentru ambalajele primare nereutilizabile - SGR

de Profeanu Laura valabil la 26 Mar 2025
Intrebare: Societatea noastra detine un lant de magazine cu amanuntul in care ambalajele SGR sunt preluate manual si valoarea garantiei este returnata utilizatorilor finali in numerar. Ulterior, la o verificare a codurilor de bare, se constata ca o parte din acestea nu pot fi scanate, deci nu ni se va returna garantia de la Returo. Cum vom trata aceste ambalaje pentru scoaterea lor din evidenta ...
17Feb2025

Obligatia utilizarii AMEF

de Alexandru Palaghia valabil la 17 Feb 2025
Intrebare: Societatea noastra vinde materiale de constructie cu ridicata, direct din depozitul pe care il detine, in marea majoritate, catre persoane juridice. Rareori se intampla sa vindem si catre persoane fizice (se emit facturi si chitante). In aceste cazuri, considerati ca este nevoie sa detinem casa de marcat? Multumesc frumos!
14Feb2025

Retur produse finite. Evidenta la pret standard

de Vera Constantin valabil la 14 Feb 2025
Intrebare: Va rog sa faceti referire la produse finite si nu la marfuri. Cont 345, nu cont 371. Incarcarea in gestiune 711 = 345 cu cost standard sau pret de vanzare? Daca este incarcare in gestiune in cont 345 inregistram pe debit cu plus, sau se incarca in gestiune prin creditare 345 cu minus.  
13Feb2025

Retur produse pe cheltuiala societatii

de Vera Constantin valabil la 13 Feb 2025
Intrebare: In urma unor reclamatii calitative, clientul a trimis pe cheltuiala noastra produsele finite necorespunzatoare catre societatea noastra. In gestiune produsul finit are cost standard 10 ron, iar pret de vanzare 15 ron. Cheltuielile de transport sunt in suma de 2000 ron. Va rog sa imi spuneti care sunt inregistrarile contabile - factura client, incarcare stoc in gestiune, care este costul de ...
03Sep2024

Tratament contabil aferent garantiilor retinute de comercianti in cazul sistemului de garantie-returnare (SGR)

de Profeanu Laura valabil la 03 Sep 2024
Intrebare: Un magazin alimentar cum procedeaza dpdv contabil si fiscal, daca o persoana fizica vrea sa returneze ambalaje sgr? Este obilgat sa-mi dea bani cash, sau cum poate sa emite un voucher pentru a-l utiliza la achizitii din magazin? Magazinul este mic, de la sat. Daca este obligat sa preia ambalajele cu care ma duc la magazin, indiferent de mp pe care functioneaza magazinul respectiv. Multumesc ...
23Iun2024

Livrare cu instalare. Documente justificative

de Irina Dumitrescu valabil la 23 Iun 2024
Intrebare: Intre societatea A, furnizor de bunuri si servicii, si societatea C - beneficiar, se incheie un contract pentru livrarea, instalarea si punerea in functiune a unui sistem de supraveghere. Caz 1: Societatea A (producator) livreaza catre societatea B (echipa de instalare) echipamentele (marfa, produse finite, alte materiale de instalare). Ulterior, societatea B merge in teren si efectueaza ...