Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 1 Aprilie 2025

Documente contabile si fiscale pentru deducerea TVA si a cheltuielilor de exploatare camion

Intrebare: Ce documente sunt necesare pentru a deduce cheltuielile cu combustibilul si reparatiile unui camion utilizat in cadrul activitatii economice a societatii?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 1-9 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 4676

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Creeaza un CONT de TESTARE GRATUITA pentru a avea acces la toate raspunsurile din PortalCodulFiscal.ro, completand formularul de mai jos. (Poti vedea exemple de raspunsuri cu un Click AICI)

SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "SAF-T 2025"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Documente

Mar272025

Perioada de arhivare contract economic

de Amelia Dumitras valabil la 27 Mar 2025
Intrebare: Pentru ce perioada este obligatoriu a arhiva/pastra un contract de prestari servicii (vanzare/achizitie)?
Iun142024

Mod de completare declaratie trezorerie

de Vera Constantin valabil la 14 Iun 2024
Intrebare: Cum se completeaza corect declaratie de trezorerie la ONG pentru ca nu cere toate cheltuielile din balanta, sunt alte cheltuieli puse la cheltuieli terti?
Apr062024

Pastrare si arhivare documente

de Mariana Prejbeanu valabil la 06 Apr 2024
Intrebare: Ne mutam - ce pastram si ce arhivam? Ce se poate arhiva si dupa cat timp? Multumesc.
Feb012024

Legislatia compensarilor efectuate intre agentii economici

de Alexandru Palaghia valabil la 01 Feb 2024
Intrebare: Care este documentul prin care se poate realiza compensarea intre 2 persoane juridice, cu capital privat? Si compensarea astfel documentata este un document justificativ suficient pentru a deduce / colecta TVA-ul facturilor astfel stinse, prin compensare?
Aug022023

Procedura privind eliminarea si casarea documentelor financiar contabile

de Amelia Dumitras valabil la 02 Aug 2023
Intrebare: O societate comerciala, cu activitate din 1995, doreste sa caseze documentele din gestiune si financiar contabile aferente perioadei 1995-2017, prin predare la un centru de colectare hartii si cartoane. Intrebare: Este corect? Care este procedura legala de casare a acestora documente, fara costuri suplimentare? Multumesc.
Mai292023

Pastrare documente financiar-contabile

de Portal Codul Fiscal valabil la 29 Mai 2023
Intrebare: Este obligatorie listarea bonurilor de consum - eliberare materiale din gestiune? Se listeaza in doua exemplare, unul se preda la serv. Contabilitate. Sunt zeci de mii de bonuri de consum intr-un an. Dpdv al arhivarii documentelor, acestea nu se pot lista in momentul solicitarii organelor de control: auditori, ANAF? Este un consum foarte mare de hartie, consum de timp alocat pentru legare, ...