Documente finaciar contabile, restaurant
valabil la 02 Nov 2023
Intrebare: Microintreprindere, platitoare de TVA, restaurant, tine gestiunea materiilor prime pe baza inventarului intermitent. In afara deciziei de inventariere, a inventarului materiilor prime si a retetarelor ce alte documente trebuie intocmite in fiecare luna? Trebuie intocmit si bon de consum si fise de magazie?
Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro
Login utilizator
De ce sa te inregistrezi?
- 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
- Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
- Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
- Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
- Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni.
Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site.
Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.
Newsletter PortalCodulFiscal.ro
Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "SAF-T 2025"!
Intrebari similare din categoria Contabilitatea de gestiune
Ian162025
Metoda inventarului intermitent
de
Gina Popescu
valabil la 16 Ian 2025
Intrebare:
In cazul in care doresc sa se tina contabilitatea pe baza inventarului intermitent, cum trebuie procedat din punct de vedere contabil si fiscal?
Ian152025
Metoda evidenta stocuri restaurant
de
Gina Popescu
valabil la 15 Ian 2025
Intrebare:
Un restaurant (bucatarie si bar) cum este corect sa tina evidenta stocurilor? Poate aplica inventarul intermitent, poate avea evidenta global valorica?
Dec202024
Deductibilitate cheltuieli
de
Alexandru Palaghia
valabil la 20 Dec 2024
Intrebare:
Un punct de lucru de desfacere cu amanuntul a fost distrus. Toneta - imobil, casa de marcat, calculatorul, POS-ul si marfa care se afla in gesiune.
Intrebare: este deductibila cheltuiala?
Dec202024
Lipsuri la inventar. Tratament contabil
de
Ionut Jinga
valabil la 20 Dec 2024
Intrebare:
Un service auto efectueaza vanzarea de piese cu adaos comercial (marfa) si tine gestiunea cantitativ valoric. La inventarierea anuala se constata lipsa unor repere. Care sunt documentele necesare pentru scoaterea din gestiune si inregistrarile contabile aferente? Mentionez ca lipsurile nu se vor a fi imputabile gestionarului.
Oct312024
Monografie contabila lipsa marfa la inventar
de
Anastasia Bogaciuc
valabil la 31 Oct 2024
Intrebare:
In cazul in care se constata la inventariere un minus de marfa, care este procedura de scadere a lipsei repectiva? Nu se impune nimanui suma in bani. Monografie contabila, va rog.
Oct092024
Scoatere din evidenta bunuri care nu mai pot fi vandute
de
Gina Popescu
valabil la 09 Oct 2024
Intrebare:
Vindem online si cu amanuntul in magazin propriu imbracaminte produsa de noi sau cumparata de la terti. Cum putem proceda faptic si contabil sa scoatem din gestiunea firmei produsele nevandabile fara sa platim taxe si impozite? Marfa nevandabila este de fapt o pierdere. Se poate inregistra contabil ca pierdere? Multumesc.