Documente justificative pentru achizitii diverse efectuate de salariat in deplasare, regim fiscal TVA si impozit pe profit
valabil la 09 Nov 2021
Intrebare: Angajatii firmei fac deplasari in strainatate in interes de serviciu. Va rugam sa precizati tratamentul fiscal pentru tranzactiile de mai jos, avand in vedere ca pentru acestea nu reusim sa obtinem invoice, doar alte documente justificative. 1. Pentru cazare rezervata prin Booking - avem situatii cand nici Booking, nici proprietarul hotelului nu emite invoce - in aceste cazuri avem urmatoarele documente justificative: chitanta de plata, confirmare rezervare (atasam documentele). 2. Pentru inchiriere autoturism - avem urmatoarele documente justificative: voucher pentru inchiriere, chitanta de plata, Rental Agreement (atasam documentele) alte prInt screenuri de pe site. Mentionez ca la solicitarea invoice-ului, firma de inchiriere ne-a comunicat ca nu invoice-uri. 3. Pentru taxa modificare inchiriere autoturism nu se emit documente, doar se retine suma din extras. 4. Teste PCR (obligatorii pentru deplasare) - avem ca si documente justificative chitantele de plata emise de catre laboratoarele din strainatate (atasam documentul) 5. Parcari - nu se emite chitanta. In cazul in care aceste documente nu pot servi ca documente justificative pentru a inregistra tranzactiile, va rugam sa ne precizati care ar fi documentele justificative si care sunt informatiile obligatorii pe care acestea trebuie sa le contina. Mentionam ca toate tranzactiile de mai sus au fost platite cu cardul de firma, ca atare apar in extrasul bancar. Va multumim!
Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Creeaza un CONT de TESTARE GRATUITA pentru a avea acces la toate raspunsurile din PortalCodulFiscal.ro, completand formularul de mai jos. (Poti vedea exemple de raspunsuri cu un Click AICI)
Informatii la zi oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro -
cel mai apreciat site de consultanta fiscala din Romania
Vrei sa ai acces instant la TOATE Explicatiile, Intrebarile si Raspunsurile + Noutatile din lege?
Este foarte simplu: TESTEAZA GRATUIT pentru 48 de ore!
- Ai la dispozitie o Baza de Date cu peste 90.000 de intrebari si raspunsuri
- Gasesti Legislatie la zi + Sfaturile specialistilor in fiscalitate si contabilitate
Completeaza formularul de mai jos si TESTEAZA GRATUIT ! Beneficiaza de oferta noastra speciala!
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni.
Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site.
Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.
Newsletter PortalCodulFiscal.ro
Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "SAF-T 2025"!
Intrebari similare din categoria Documente
17Apr2025
Reguli privind arhivarea documentelor financiar contabile
de
Amelia Dumitras
valabil la 17 Apr 2025
Intrebare:
Suntem un SRL infiintat in 1997. Acest SRL in decursul anilor a acumulat multe documente in arhiva: facturi clienti, facturi furnizori, chitante plata, chitante incasare, state plata, op-uri, extrase banca, registru de casa, NIR, facturi imobilizari corporale si necorporale, bilant, declaratii fiscale etc. Avem urmatoarele intrebari:
1. Pentru ce perioada suntem obligati sa pastram ...
19Apr2025
Norma sanitar veterinata introducere in tara alimente nonanimale
de
Gina Popescu
valabil la 19 Apr 2025
Intrebare:
Societate comerciala avand domeniu de activitate comertul cu produse tip alune si legume uscate, cumpara de la furnizorul din Slovacia marfa pe care o revinde pe teritoriul Romaniei.
Am fost informati de catre A.N.S.V.S.A ca, conform Ordinului 120/2022 suntem obligati sa raportam catre ei cu cel putin 24 de ore inaintea sosirii transportului la depozitul de destinatie achizitiile de marfa, ...
14Apr2025
Cheltuieli de cazare in delegare. Necesitatea documentului justificativ
de
Rodica Mantescu
valabil la 14 Apr 2025
Intrebare:
Am un salariat pe care il deplaseaza in Danemarca pentru 3 zile (la un client).
La plecare ii achit: 562.5 euro compusa:
* diurna 262.5 euro (conform biletului de avion) 3 zile * 87.5 euro/ zi (35*2.5 diurna max ded)
* 2 nopti de cazare ii dau 150 euro *2 nopti = 300 euro (cazare conform plafon cazare strainatate clasa A)
Pentru cazare este obligat sa prezinte vreun document?
12Apr2025
Reguli generale privind arhivarea documentelor justificative la punctele de lucru si la sediul social
de
Amelia Dumitras
valabil la 12 Apr 2025
Intrebare:
Societatea noastra detine mai multe puncte de lucru in tara. La aceste puncte de lucru se pastreaza documentele emise si anume: registre de casa cu documentele anexe (dispozitii de plata pt avans decont angajati, z-ul de la casa de marcat si foaia de varsamant cu depunerea banilor la banca), facturi emise, avize de iesire a marfii catre alte puncte de lucru si receptii de la alte puncte de ...
19Mar2025
Mod de completare aviz de insotire a marfurilor pentru transfer marfuri intre gestiuni
de
Amelia Dumitras
valabil la 19 Mar 2025
Intrebare:
Societatea noastra are mai multe puncte de lucru in tara. Pentru transferurile de marfuri intre ele intocmim aviz de insotire a marfii si nota de receptie. Evidenta stocului in contabilitate se tine la pret de achizitie. Avand in vedere ca pretul de achizitie nu vrem sa apara pe documente, deoarece e confidential e obligatoriu sa trecem pret de vanzare sau se pot intocmi aceste documente doar ...
06Mar2025
Registru de incasari si plati PFA
de
Gina Popescu
valabil la 06 Mar 2025
Intrebare:
Referitor la Registrul de incasari si plati ca document obligatoriu de intocmit pentru un PFA care utilizeaza contabilitatea in partida simpla am urmatoarele intrebari:
1. Care operatiuni din cele de mai jos se evidentiaza si care nu se evidentiaza in acest registru, care dintre tranzactiile considerate cheltuieli sunt deductibile sau nedeductibile:
- depunere numerar / retragere numerar ...