Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 23 Noiembrie 2024

Entitate - filiala. Obligatii fiscale

Raspuns oferit de
Portal Codul Fiscal

Portal Codul Fiscal
valabil la 31 Aug 2023

Intrebare: Avem o entitate infiintata in baza L256/2015 - Colegiul teritorial al  Dieteticienilor Cluj - care a primit notificare de la ANAF de inactivitate - nu s-a depus nicio declaratie / bilant. Entitatea o tratez ca entitate non profit sau exista alte reglementari pentru aceste organizatii profesionale? Cum organizam contabilitatea si ce raportari avem de facut tinand cont ca suntem o filiala?  


Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Intreprinderi legate
Impozit micro sau impozit pe profit?"
!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Situatii financiare

Iun052024

Intocmirea situatiilor financiare anuale consolidate cand nu exista aceasta obligatie

de Alexandru Palaghia valabil la 05 Iun 2024
Intrebare: O societate SA detine controlul majoritar in alta societate SRL. Din punct de vedere al criteriilor de marime la intocmirea situatiilor financiare, societatea SA se incadreaza la entitati mijlocii si mari, iar societatea SRL la microentitati. Ambele societati au ca obiect de activitate productia de apa minerala, soc. SA are cifra de afaceri si salariatii, iar soc. SRL detine activele necesare ...
Nov292022

Registrul OP-urilor

de Portal Codul Fiscal valabil la 29 Nov 2022
Intrebare: Societatea comerciala, emite ordine de plata online pe aplicatiile bancilor comerciale. OP-urile primesc numere din acele aplicatii. Este obligatoriu, sa se intocmeasca si un Registru numere de Ordine de Plata pe suport hartie? Cum se tine aceasta evidenta a numerelor de ordine de plata? Mentionez ca avem doua banci comerciale cu care colaboram. Rog cadrul legal. Este necesar un Registru de ...
Iul262022

Cooperativa agricola. Situatii financiare

de Portal Codul Fiscal valabil la 26 Iul 2022
Intrebare: Pentru o cooperativa agricola infiintata in 2020 trebuie depus bilant pentru ong - termenul fiind 30.04.2022? Anul trecut am depus bilant S1005? 
Iul062022

Suspendare activitate. Declaratii

de Portal Codul Fiscal valabil la 06 Iul 2022
Intrebare: Avem o societate care are casa de marcat conectata la ANAF, dar nu a mai avut nicio incasare de 3 luni. Societatea este platitoare de tva. Trebuie sa depunem declaratie de inactivitate pentru casa de marcat sau se conecteaza singura la Anaf? Daca suspendam firma la RECOM nu mai trebuie sa depunem declaratii de nici un fel la ANAF?
Oct122021

Reglementari privind emiterea documentelor financiar contabile

de Portal Codul Fiscal valabil la 12 Oct 2021
Intrebare: Se poate intocmi fisa de magazie in format excel, bineinteles cu respectarea elementelor obligatorii din Ordin 2634, cod 14-3-8/a. Da, da.. in ce conditii, semnaturi. Dar din program informatic, se pot emite? Cum se vor semna acestea daca sunt generate in program informatic si cum se vor semna fiind intocmite in excel. (Daca este posibil)
Mai112021

Intocmirea si depunerea situatiilor financiare la o entitate auditata

de Mariana Prejbeanu valabil la 11 Mai 2021
Intrebare: O societate pe actiuni, indeplineste conditia privind obligatia legala de auditare la 31.12.2020. Care sunt documentele obligatorii de arhivat la bilantul de la 31.12.2020 in situatia aceasta? Aprobarea descarcarii de gestiune a administratorilor este obligatorie la fiecare sfarsit de an?