Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 5 Februarie 2025

Evidenta productiei, gestiunea si contabilitatea societatii farmaceutice

Intrebare:

O societate care produce produse farmaceutice, medicamente, suplimente alimentare etc.

Am urmatoarele intrebari:

1. Cum se tine evidenta productiei?

2. Trebuie sa existe un retetar-ingrediente-compozitie omologate si inregistrate la OSIM sau alt organism?

3. Cum se descarca gestiunea?

4. Cum se formeaza pretul de vanzare?

5. Monografia contabila a productiei, scaderii din gestiune si a profitului realizat.

Multumesc.


Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 10-49 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 2120

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "SAF-T 2025"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Stocuri

Ian262025

Monografie achizitie si livrare intracomunitara paleti

de Gina Popescu valabil la 26 Ian 2025
Intrebare: Societatea livreaza produsele de mobilier ambalate in cutii de carton si apoi paletizate. Clientul pune la dispozitia noastra contra cost paletii. Emite factura fiscala pentru paleti, iar la livrare se trec paletii pe factura cu acelasi pret. Clientul este membru UE, deci avem achizitie, respectiv livrare intracomunitara. Va rog sa ne ajutati cu o monografie contabila.
Ian232025

Scoatere din evidenta produse expiratedeteriorate

de Mariana Prejbeanu valabil la 23 Ian 2025
Intrebare: Societate comerciala platitoare de impozit pe profit si TVA, cu profil de activitate comert detine 3 magazine. La data de 31.12.2024 face inventarul, constatand produse expirate si deteriorate care nu se mai pot vinde in valoare de 60.000 lei pentru toate magazinele. 1. Cum pot proceda cu aceste produse daca au o valoare asa mare? 2. Ce document se intocmeste in aceasta situatie? 3. Care ...
Dec112024

Gestiune cantitativ-valorica sau global-valorica in cazul vanzarilor cu amanuntul

de Gina Popescu valabil la 11 Dec 2024
Intrebare: Va rugam sa ne ajutati in a lamuri urmatoarele aspecte legate evidenta stocurilor si documentele financiar contabile de intocmit efectuate de catre o entitate din RO care are 3 magazine unde activitatea de baza este aceea de vanzare cu amanuntul a produselor din piele (genti, portofele), astfel: 1. Entitatea achizitioneza bunurile dintr o tara membra UE, marfa este insotita de factura in ...
Oct092024

Monografie contabila amenzi RO e-Transport

de Profeanu Laura valabil la 09 Oct 2024
Intrebare: In urma unui control societatea a primit o amenda in valoare de 20.000 lei de la ANAF - directia Antifrauda pentru negenerarea unui cod UIT pentru o achizitie intracomunitara. Marfa in valoare de 3.000 euro a fost refuzata de societate, fiind trimisa retur furnizorului. Cum se inregistreaza in contabilitate amenda si contravaloarea bunurilor confiscate pentru neprezentarea codului UIT? Pe ...
Sep172024

Inventar intermitent activitate de restaurant

de Gina Popescu valabil la 17 Sep 2024
Intrebare: Societatea noastra a primit Autorizatia de functionare pentru activitatea de restaurant, ca urmare, trebuie stabilita procedura contabila pentru parcursul stocurilor pentru preparatele servite. In prima faza restaurantul o sa serveasca doar cateva preparate (nu o sa existe meniu A la Carte) o sa se serveasca Mic dejun, Pranz sau Demipensiune, standard, adica aceleasi feluri de mancare pentru ...
Sep072024

Inlocuire piesa defecta marfa

de Gina Popescu valabil la 07 Sep 2024
Intrebare: Marfa X urmeaza sa fie vanduta, iar o componenta a acesteia este defecta si nu se afla pe stoc. Componenta respectiva descompleteaza marfa Y si este montata pe marfa X. Piesa este pusa pe marfa Y la o data ulterioara (in momentul in care se face achizitia). Care sunt documentele necesare pentru asemenea operatii si care este monografia contabila?