Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 26 Martie 2025

Factura emisa de administrator judiciar

valabil la 23 Mar 2025
Intrebare:

Societatea a fost in insolventa din 2021-04.2024, avand un administrator judiciar, societatea fiind administrata tot de asociatul administrator. Instanta a stabilit un onorariu pentru administratorul judiciar. A fost aprobat prin adunarea creditorilor in decembrie 2023 un plan de reorganizare pentru care administratoul judicar a solicitat o suma in plus fata de onorariul stabilit de instanta. La data de 29.02.2024 a emis factura pentru planul de reorganizare. Acest plan de reorganizare propus de administratorul judiciar nu a fost aprobat de instanta ca urmare a solicitari renuntari la judecata a creditorilor societatii, (creditori care au aprobat planul de reorganizare in decembrie 2023) societatea achitand toate datoriile iar instanta a stabilit prin decizie civila inchiderea procedurii de insolventa fara aprobarea planului de reorganizare care nu a fost discutat in instanta.

Societatea a solicitat anularea facturii emisa de catre administratorul judiciare transmitand acest fapt in data de 26.04.2024 pe adresa de email. Pana la data de 21.03.2025 nu a fost primit niciun raspuns la solicitatea societatii in schimb s-a primit o somatie de plata pentru suma respectiva.

Avem urmatoarele intrebari:

1. Aceasta factura din punctul nostru de vedere este un serviciu neefectuat

2. Ce masuri poate intreprinde administratorul judiciar in conditiile in care nu a fost aprobat acest plan de instanta

3. Ce putem intreprinde noi ca societate pentru anularea acestui serviciu neefectuat


Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 10-49 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 6820

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "SAF-T 2025"!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Facturare

Mar212025

Regimul contabil si TVA aferent livrarii de mostre

de Alexandru Palaghia valabil la 21 Mar 2025
Intrebare: Societatea noastra livreaza la un client o mostra (tabla), pentru testare, care va ramane la client. Cum trebuie sa emit factura fiscala pentru client? Cum fac descarcarea de gestiune? Care sunt implicatiile din punct de vedere al TVA-ului? Va rog sa ma ajutati si cu monografiile contabile. Multumesc.  
Mar192025

Data emitere factura de reducere comerciala

de Elena Garofil valabil la 19 Mar 2025
Intrebare: Acordam reduceri comerciale ulterioare livrarii bunurilor (reduceri off-invoice). Care este data pana la care exista obligatia de a emite facturile de reduceri comerciale?
Mar182025

Acordare reduceri comerciale ulterior facturarii

de Vera Constantin valabil la 18 Mar 2025
Intrebare: Care este data limita de emitere a unei facturi off-invoice (factura de reducere comerciala care se acorda ulterior livrarii marfii)?
Mar142025

Stornare avans - facturare

de Portal Codul Fiscal valabil la 14 Mar 2025
Intrebare: Un contract pentru panouri solare, semnat si efectuat in 2023 dar “uitat” a fi trecut de pe avans pe lucrari. Avansul a fost in 2023 cu cota de tva 5%. Acum se storneaza avansul cu 5% si lucrarea cu ce cota e corect sa se factureze?
Mar142025

Refacturare cheltuieli

de Profeanu Laura valabil la 14 Mar 2025
Intrebare: Totusi, pentru prestarea serviciilor de asistenta juridica, prestatorul stabileste cu beneficiarul, ca acesta va suporta (pe langa onorariu), si cheltuielile cu deplasarile, respectiv transport, cazare, diurna, alte cheltuieli (separat de onorariu). Toate aceste cheltuieli sunt accesorii serviciului principal, respectiv cel de asistenta juridica si se includ in baza de impozitare a acestuia. ...
Mar142025

Facturare si deductibilitate cheltuieli. TVA

de Profeanu Laura valabil la 14 Mar 2025
Intrebare: Am un client care are trei societati, toate cu contracte de prestari servicii contabilitate. Pentru ca doua dintre ele nu au incasari, administratorul mi-a propus sa facturez serviciile pentru cele trei doar pe cea care functioneaza si are incasari pana cand se remediaza situatia financiara. Va rog sa-mi spuneti o parere sau poate exista alta solutie pentru situatia creata. Multumesc.