Factura eronata
Am primit o factura care nu ar fi trebuit sa fie emisa pe firma noastra. Am anuntat furnizorul si el a stornat factura. In astfel de situatii este obligatoriu sa inregistram cele 2 facturi emise? Mentionez ca sistemul in care operam, facturile se inregistreaza doar pe baza de comanda si exista un flux de aprobare buget care necesita timp pentru a se finaliza. Pentru astfel de cazuri de facturi emise gresit, noi nu putem inregistra factura.
Cum este corect sa se procedeze?
Multumesc!
Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Creeaza un CONT de TESTARE GRATUITA pentru a avea acces la toate raspunsurile din PortalCodulFiscal.ro, completand formularul de mai jos. (Poti vedea exemple de raspunsuri cu un Click AICI)
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Newsletter PortalCodulFiscal.ro
Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "SAF-T 2025"!