Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 22 Noiembrie 2024

Factura primita de doua ori in SPV

Raspuns oferit de
Elena Garofil

Elena Garofil
Consultant fiscal
valabil la 21 Oct 2024

Intrebare:


Un furnizor platitor de tva a transmis in e-factura aceeasi factura de 2 ori, prima data de pe cod fiscal de neplatitor de tva si apoi dupa o luna, de pe acelasi cod fiscal, dar cu atribut fiscal, asa cum trebuia initial sa o transmita.

Este corect asa? Raman 2 coduri de incarcare ANAF pentru aceeasi factura?


Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 1-9 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 4673

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Intreprinderi legate
Impozit micro sau impozit pe profit?"
!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria E-Factura

Nov212024

Stornare factura neinregistrata de catre client in evidenta fiscala

de Elena Garofil valabil la 21 Nov 2024
Intrebare: Un client pentru care am emis o factura in 2023 ne solicita stornarea acesteia si refacturarea ei in luna curenta, din cauza faptului ca nu a inregistrat-o in contabilitate la acel moment. Se poate face acest lucru in contextul e-Factura? Daca vom storna si refactura, ambele facturi se vor transmite in SPV. In aceasta situatie clientul se poate inregistra doar cu refacturarea sau cum se ...
Nov202024

Nota de credit RO e-Factura

de Profeanu Laura valabil la 20 Nov 2024
Intrebare: Am primit de la un furnizor in sistemul e-factura un document, o nota de credit, in loc de factura de stornare. Cum procedam in acest caz?
Nov212024

Corectarea facturilor in RO e-Factura

de Profeanu Laura valabil la 21 Nov 2024
Intrebare: 1. Care sunt situatiile in cazul e-Factura cand se poate utiliza codul 384 - factura corectata? 2. Avem situatia in care am emis o stornare utilizand codul 381 cu valori negative pe formular, iar clientii nostri ne-au sesizat ca nu se pot inregistra cu documentul si doresc retransmiterea acestuia cu cod 380 si valori negative. Cum procedam in acest caz? Cum se face corectia si retransmiterea ...
Nov202024

Factura neprimita in SPV

de Gina Popescu valabil la 20 Nov 2024
Intrebare: Cum inregistram in contabilitate o factura, primita de la un furnizor, pe care nu o regasim pe e-factura?
Nov072024

Inregistrare factura primita prin SPVin alta luna decat cea in care a fost emisa

de Elena Garofil valabil la 07 Nov 2024
Intrebare: O factura emisa in 02.10.24 nu s-a primit in spv si nici nu a fost inregistrata. Serviciul facturat este aferent activitatii economice. Astazi, 07.11.24, daca partenerul o transmite in spv, societatea primitoare o poate inregistra fara sanctiuni? Daca nu, care sunt solutiile? O storneaza pe cea veche si emite o alta factura cu data curenta? Multumesc!
Nov062024

Corectarea facturilor in RO e-Factura

de Profeanu Laura valabil la 06 Nov 2024
Intrebare: Am primit o factura care a fost emisa gresit suma nu era cea corecta de facturat, ulterior furnizorul corecteaza factura initiala fara sa o storneze sau sa faca referire la ce factura storneaza. Facturile au acelasi nr de inregistrare doar ca difera indexul de incarcare la ANAF. Consider ca ar fi trebuit corectata factura cu suma gresita, adica inca o factura de stornare cu suma de 35821,32 ...