Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 22 Noiembrie 2024

Facturare inchiriere imobile ONG

Raspuns oferit de
Vera Constantin

Vera Constantin
Expert contabil
Intrebare: O fundatie cu activitate economica si platitoare de TVA incheie un contract de comodat cu o alta Fundatie (B), neplatitoare de TVA, avand ca obiect darea in comodat a unui imobil, proprietatea Fundatiei (A). In contract se stipuleaza faptul ca plata utilitatilor si a impozitului pe cladire cade in sarcina comodatarului (fundatia B). Va rog sa-mi spuneti cum trebuie sa factureze aceste cheltuieli Fundatia A? Cu TVA sau fara TVA, cu drept de deducere sau fara? Mentionez ca Fundatia A nu a depus cerere la ANAF pentru a factura inchirierea de imobile cu TVA si nu deduce TVA-ul aferent intretinerii imobilelor aflate in proprietatea sa.

Tip societate: O.N.G.
Numar de angajati: 1-9 angajati
Platitoare TVA: Nu
Cod CAEN: 9499

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Intreprinderi legate
Impozit micro sau impozit pe profit?"
!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Impozitele si taxele locale

Apr062024

Taxa hoteliera 2024

de Vera Constantin valabil la 06 Apr 2024
Intrebare: Va rog frumos sa-mi dati cadrul legal, cu specificarea articolului care ma obliga sa practic taxa hoteliera la valoare cazare, chiar daca sunt ONG. Multumesc.
Mar142024

Comodat imobil. ONG

de Vera Constantin valabil la 14 Mar 2024
Intrebare: Va rugam sa ne ajutati si cu modul de refacturare a impozitului pe cladire, care este impus de catre Primarie Fundatiei A, dar in contractul de comodat este prevazut ca aceasta suma sa fie refacturata comodatarului, Fundatiei B. Cum intocmeste Fundatia A factura cu impozitul local?
Feb032024

Refacturare taxa de salubrizare

de Profeanu Laura valabil la 03 Feb 2024
Intrebare: Va rog sa ma ajutati cu inregistrarile contabile pentru taxa de salubrizare refacturata de un locator, persoana juridica, societatii noastre in conditiile in care o refactureaza pentru tot anul 2024. Se refactureaza cu TVA? Care sunt inregistrarile contabile daca o platim, de asemenea pentru tot anul, in baza deciziei de impunere, unui locator persoana fizica?
Ian242024

Modificari ulterioare la acoperisul halei de productie

de Elena Ionescu valabil la 24 Ian 2024
Intrebare: In luna decembrie 2023 societatea a efectuat in regie proprie reparatii la acoperisul halei de productie in valoare totala de 7000 lei, hala avand valoarea contabila de 489.000 lei. Am dori sa inregistram lucrarea ca o investitie prin 722. In acest caz trebuie sa raportam la DITL valoarea lucrarilor? Mentionez ca reevaluarea de catre expert s-a depus doar de 4 ani. Din punct de vedere fiscal se ...
Nov212023

Reevaluare imobil in scop fiscal detinut in comodat. Inregistrare in contabilitate

de Profeanu Laura valabil la 21 Nov 2023
Intrebare: Avem un imobil proprietatea firmei, dar si un imobil luat cu contract de comodat la societate. Cand trebuie reevaluat acest imobil si ar trebui reevaluat si cel luat cu contract de comodat, deoarece este imobil nerezidential? Totate imobilele - indiferent ca sunt sau nu proprietatea firmei, daca sunt folosite de firma, deci sunt nerezidentiale, este OBLIGATORIU a se reevalua la 3 ani? Rezultatele ...
Oct072023

Reparatii sediu in comodat

de Vera Constantin valabil la 07 Oct 2023
Intrebare: O societate, care are declarat sediu social in cladirea proprietate personala asociat, face reparatie (schimbare) acoperis. Cheltuiala cu acest serviciu se poate deconta integral pe firma? Daca se deconteaza pe firma, sunt implicatii la taxele locale, respectiv declarare si majorare impozit cladire? Mentionez ca sediul a fost declarat fara activitate economica. Multumesc.