Facturare servicii intermediere pentru derulare operatiuni imobiliare
Societatea noastra a incheiat un contract de servicii intermediere imobiliara cu o alta societate care are multe terenuri si cladiri in proprietatea sa si pe care doreste sa le inchirieze sau sa le vanda. Daca in contract, la obiect, am descris cu amanunte ce presupune activitatea de intermediere imobiliara, activitate care este aceeasi, lunar si care va dura pana la indeplinirea obiectului, mai este necesar sa fac anexa lunar, la fiecare factura? Sau consider ca serviciul de intermedere imobiliara este un fel de abonament lunar de servicii? Pe scurt, este ok sa nu avem factura insotita de o anexa, chiar daca in contract am prevazut tot ce tine de activitatea de intermediere?
Multumesc frumos!
Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Creeaza un CONT de TESTARE GRATUITA pentru a avea acces la toate raspunsurile din PortalCodulFiscal.ro, completand formularul de mai jos. (Poti vedea exemple de raspunsuri cu un Click AICI)
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Newsletter PortalCodulFiscal.ro
Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "SAF-T 2025"!