Formalitati prelungire contract de inchiriere expirat
valabil la 28 Dec 2017
Intrebare: Compania noastra si-a prelungit cu 1 an contractul de inchiriere sediu social, expirat in 15.12.2017. Avem vreo obligatie de raportare, notificare la organele fiscale sau ONRC?
Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro
Login utilizator
De ce sa te inregistrezi?
- 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
- Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
- Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
- Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
- Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni.
Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site.
Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.
Newsletter PortalCodulFiscal.ro
Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "SAF-T 2025"!
Intrebari similare din categoria Obligatiuni
Oct202023
Control financiar de gestiune
de
Profeanu Laura
valabil la 20 Oct 2023
Intrebare: Sunt societate comerciala cu capital de stat. Pentru exercitare control financiar de gestiune pot sa inchei un contract de colaborare (cu tertii)? Nu am norma intreaga pentru un salariat. Cum pot sa fac?
Mar252023
Activitati economice la o gradinita. Implicatii fiscale
de
Mariana Prejbeanu
valabil la 25 Mar 2023
Intrebare: O asociatie care desfasoara activitati economice de gradinita are venituri din aceste activitati care depasesc plafonul de 300.000 ron pentru TVA. Aceasta asociatie este in curs de acreditate din anul 2020 (la ARACIP - Agentia Romana de Asigurare a Calitatii in Invatamantul Preuniversitar). 1) Trebuie sa se inregistreze ca platitor de TVA? 2) Este scutita de plata impozitului pe profit?
Iul132015
Activitate cu caracter ambulant. Autorizare la ONRC. Fiscalizare casa de marcat
de
Otilia Roman
valabil la 13 Iul 2015
Intrebare: Se inregistreaza la Administratia Financiara un "Punct de lucru Mobil" pentru o masina/camioneta care face opriri pentru vanzarea marfii, in diferite parcari, pe o anumita ruta din judet? Trebuie declarat la administratia financiara ca punct de lucru "mobil"? Mentionam ca foloseste casa de marcat a sediului.
Apr262011
Subscrierea de obligatiuni
de
Portal Codul Fiscal
valabil la 26 Apr 2011
Intrebare: Cum se face inregistrarea in contabilitate a unui contract de subsciere de obligatiuni emise de o societate belgiana pe 15 ani pentru valoarea de 50.000 euro, valoarea nominala a obligatiunilor fiind de 25. 000 euro pe obligatiune, rata bruta a dobanzii este de 10% pe an? Plata efectiva s-a facut prin banca.