Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 25 Noiembrie 2024

Incasare avans, inregistrare factura

Raspuns oferit de
Costin A. Istrate

Costin A. Istrate
Consultant in management
valabil la 20 Dec 2020

Intrebare: Avem un contract de vanzare sistem care contine materiale ce se vor asambla la beneficiar. Pentru acest produs finit am primit in decembrie de la trei furnizori diferiti materii prime pe care le-am livrat catre beneficiari. In Ianuarie se va livra si ultima transa de materii prime iar la final vom emite factura pentru produsul finit-sistem. Pentru materiale am emis avize de expeditie fara valoare pe care le vom storna in Ianuarie si vom emite un aviz cu produsul finit. Va rugam sa ne precizati daca interpretarea este corecta si daca exista alta varianta sa exemplificati. Multumesc.

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 1-10 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 4614

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Intreprinderi legate
Impozit micro sau impozit pe profit?"
!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Contabilitatea de gestiune

Nov122024

Incasare avans. Documente

de Irina Dumitrescu valabil la 12 Nov 2024
Intrebare: O persoana fizica plateste in avans o suma de bani cu OP. Se emite factura de avans. In momentul livrarii marfurilor, ce document trebuie sa emitem? Factura sau bon fiscal? In cazul emiterii bonului fiscal la livrare, care este modalitatea de incasare a bonului fiscal? Multumesc.
Nov102024

Livrare cu amanuntul cu plata la termen. Documente

de Irina Dumitrescu valabil la 10 Nov 2024
Intrebare: Iesire marfa din gestiunea cu amanuntul pe baza de factura scadenta la 30 zile (cu contract incheiat persoana fizica), care ulterior se poate incasa cu OP, CARD sau CASH. Ce document trebuie emis pentru incasarea cash sau card, la data scadentei? Noi emitem BF cu TVA 0 pe care scrie "Incasare factura nr....." (asta era procedura de lucru din program). In decontul e-TVA de la ...
Oct182024

Obligativitate emitere factura pentru bon fiscal cu valoare mai mare de 100 euro

de Gina Popescu valabil la 18 Oct 2024
Intrebare: Societate de comert cu amanuntul mi-a emis bon fiscal cu valoare mai mare de 100 euro si a inscris codul nostru fiscal pe bon. Nu am solicitat sa emita si factura in ziua eliberarii bonului. Pot inregistra acest bon in contabilitate?
Oct092024

Scoatere din evidenta bunuri care nu mai pot fi vandute

de Gina Popescu valabil la 09 Oct 2024
Intrebare: Vindem online si cu amanuntul in magazin propriu imbracaminte produsa de noi sau cumparata de la terti. Cum putem proceda faptic si contabil sa scoatem din gestiunea firmei produsele nevandabile fara sa platim taxe si impozite? Marfa nevandabila este de fapt o pierdere. Se poate inregistra contabil ca pierdere? Multumesc.
Sep262024

Tratamentul contabil al diverselor materiale

de Alexandru Palaghia valabil la 26 Sep 2024
Intrebare: Compania A, care-si desfasoara activitatea in domeniul constructiilor, a inchiriat materiale de cofrare de la compania B. Dupa returnarea materialelor, compania B constata ca acestea sunt defecte si le factureaza companiei A cu discount. Pe factura se mentioneaza "material defect". Cum inregistreaza compania A aceste materiale?
Sep062024

Tratament contabil al cheltuielilor ulterioare

de Profeanu Laura valabil la 06 Sep 2024
Intrebare: Societatea achizitioneaza un bun SH in valoare de 25.000 lei. Bunul SH necesita reparatii, reparatii care sunt facute in regie proprie si care au o valoare de 5.000 lei: - piese: 3.500 lei - manopera: 1.500 lei Reparatiile respective (5.000 lei) maresc valoarea bunului SH sau merg direct pe cheltuiala? Care sunt inregistrarile contabile?