Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 23 Noiembrie 2024

Inchiriere utilaj de la un nerezident urmata de achizitia acelui echipament

Raspuns oferit de
Olga Crevelescu

Olga Crevelescu
Consultant fiscal, Formator autorizat A.N.C.
valabil la 14 Nov 2022

Intrebare: Societatea din Romania a inchiriat un echipament pentru 12 luni de la o societate din Croatia. Echipamentul este produs de catre o societate din Franta, cea din Croatia fiind doar o societate intermediara. Dupa trecerea celor 12 luni, firma din Romania opteaza pentru cumpararea echipamentului, in acest sens beneficiind de o reducere care ia in considerare 80% din chiria platita pentru cele 12 luni. Producatorul din Franta considera ca nu mai foloseste un intermediar ci va factura direct societatea din Romania. Astfel societatea din Romania va avea o factura de inchiriere din Croatia si dupa 12 luni o factura de cumparare definitiva a echipamentului de la firma din Franta. Exista vreun impediment pentru aceasta vanzare finala, considerand ca inchirierea a fost facuta de la alta firma? Care sunt obligatiile declarative ale societatii din Romania referitor la cumpararea echipamentului din Franta precum si la faptul ca echipamentul se afla deja de 12 luni in Romania, deci nu exista un document de transport din Franta in Romania.

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 1-9 angajati
Platitoare TVA: Da
Cod CAEN: 6820

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Intreprinderi legate
Impozit micro sau impozit pe profit?"
!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Documente

Iul172024

Formular de Cerere privind corectarea materiala din decontul de TVA cf OMF 7792024

de Georgeta Serban-Matei valabil la 17 Iul 2024
Intrebare: As dori formular de Cerere privind corectarea materiala din decontul de tva, Ordinul 779/2024. Multumesc!
Iul142024

Documente contabile si fiscale pentru deducerea TVA si a cheltuielilor de exploatare camion

de Amelia Dumitras valabil la 14 Iul 2024
Intrebare: Ce documente sunt necesare pentru a deduce cheltuielile cu combustibilul si reparatiile unui camion utilizat in cadrul activitatii economice a societatii?
Iul122024

Deductibilitate TVA si cheltuiala bonuri fiscale. RO e-Factura

de Vera Constantin valabil la 12 Iul 2024
Intrebare: Avand in vedere schimbarile legislative de anul acesta si haosul legat de e-TVA, am rugamintea sa-mi spuneti daca bonurile fiscale emise cu cui -ul firmei, pot fi deduse si dupa data de 01.07.2024 din punct de vedere al tva-lui si al cheltuielilor, sau trebuie sa cerem factura pentru ele. Multumesc!
Iun202024

Obligatia operatorilor economici de a utiliza aparate de marcat electronice fiscale

de Profeanu Laura valabil la 20 Iun 2024
Intrebare: 1. Daca intra la exceptii sau are obligatia de a achizitiona casa de marcat un PFA cod CAEN 6820 inchiriere; acesta emite 2 facturi lunar catre alte 2 PFA. Nu este obligatoriu in cazul in care se vor incasa prin banca? Sau se pot incasa cu chitanta? Mentionez ca valoarea acestora este sub 1000 lei. 2. ONG - este obligat sa achizitioneze casa de marcat sau doar pentru activitatiile economice? ...
Iun182024

Regim fiscal TVA import bunuri in stat membru, procedura simplificata

de Amelia Dumitras valabil la 18 Iun 2024
Intrebare: In urma ploii apa a intrat in cladire si bunurile chiriasului au fost avariate. Chiriasul (persoana jurdica) solicita despagubiri de la proprietar (persoana juridica). Proprietarul nu detine o asigurare valabila care sa acopere incidentul. Care sunt documentele justificative in baza caruia prorietarul ii poate plati despagubirea chiriasului si care este monografia contabila?
Iun152024

Compensare facturi societati

de Vera Constantin valabil la 15 Iun 2024
Intrebare: Societatea noastra detine integral partile unei alte societati, cea din urma ii inchiriaza spatiul de birouri. Spatiul de birouri a fost amenjat de societatea - unic asociat care a facturat prestarea de serviciu. La acest moment se inregistreaza solduri in ambele sensuri. Se poate intocmi un proces verbal de compensare si, daca da, exista o suma maxima care sa fie inscrisa in acest PV de ...