Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 23 Noiembrie 2024

Inregistrare contracte chirii la ANAF. Scutirea de TVA pentru inchirieri

Raspuns oferit de
Profeanu Laura

Profeanu Laura
Consultant fiscal
Intrebare: Un SRL "AA" inchiriaza spatiul detinut unui alt SRL "BB". Trebuie inregistrat contractul respectiv la ANAF? In momentul achizitiei cladirii SRL-ul "AA" era neplatitor de TVA, conform CAEN nu avea obligatia sa se inregistreze ca platitor TVA. Cum procedeaza daca depaseste plafon TVA pentru venituri din inchiriere spatiu?

Tip societate: S.R.L.
Numar de angajati: 1-9 angajati
Platitoare TVA: Nu
Cod CAEN: 8622

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Intreprinderi legate
Impozit micro sau impozit pe profit?"
!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Documente

Iun202024

Obligatia operatorilor economici de a utiliza aparate de marcat electronice fiscale

de Profeanu Laura valabil la 20 Iun 2024
Intrebare: 1. Daca intra la exceptii sau are obligatia de a achizitiona casa de marcat un PFA cod CAEN 6820 inchiriere; acesta emite 2 facturi lunar catre alte 2 PFA. Nu este obligatoriu in cazul in care se vor incasa prin banca? Sau se pot incasa cu chitanta? Mentionez ca valoarea acestora este sub 1000 lei. 2. ONG - este obligat sa achizitioneze casa de marcat sau doar pentru activitatiile economice? ...
Iun152024

Compensare facturi societati

de Vera Constantin valabil la 15 Iun 2024
Intrebare: Societatea noastra detine integral partile unei alte societati, cea din urma ii inchiriaza spatiul de birouri. Spatiul de birouri a fost amenjat de societatea - unic asociat care a facturat prestarea de serviciu. La acest moment se inregistreaza solduri in ambele sensuri. Se poate intocmi un proces verbal de compensare si, daca da, exista o suma maxima care sa fie inscrisa in acest PV de ...
Mai162024

Raportul zilnic Z emis de catre AMEF-uri

de Alexandru Palaghia valabil la 16 Mai 2024
Intrebare: Referitor la casele de marcat: Zilnic, in jurul orei 12, se ridica de la punctele fixe banii in vederea depunerii la banca, de catre un angajat al firmei. Intre ora 14 si 15 la depozitul central se totalizeaza incasarile de la toate punctele de vanzare si se ridica in acest interval, tot zilnic, de catre firma de colectare numerar, care ii depune la banca a doua zi.Tot la depozitul central se ...
Aug082023

Regim fiscal TVA pentru servicii inchiriere teren pentru campare si amplasare tonete

de Amelia Dumitras valabil la 08 Aug 2023
Intrebare: Societatea inchiriaza ocazional teren pentru diferite activitati si pentru amplasare pe teren de casute sau tonete. Pentru aceste activitati societatea este autorizata cu cod CAEN 6820, este platitoare de tva si factureaza inchirierile suprafetelor cu tva. Trebuie pentru fiecare supafata sa depunem Notificare pentru optiunea de taxare a operatiunilor prevazute la art. 292 alin. 2 lit. e din CF? ...
Mai282023

Inscrierea in D390 a codului de inregistrare in scopuri de TVA al unei PFA inregistrata in regim special conform art. 317 din CF

de Ela Dumitra valabil la 28 Mai 2023
Intrebare: Cum trebuie inscrisa semnatura electronica cu care se depune 390 pentru PFA (fara angajati, cu organizare individuala in sistem real, activitati independente) care a obtinut Certificat de inregistrare in scop de TVA conform articolului 317 din Codul fiscal pentru prestari servicii intracomunitare? Este necesara completarea CUI intracomunitar cu specificatia platitor de TVA sau neplatitor? Sau cum ...
Nov142022

Inchiriere utilaj de la un nerezident urmata de achizitia acelui echipament

de Olga Crevelescu valabil la 14 Nov 2022
Intrebare: Societatea din Romania a inchiriat un echipament pentru 12 luni de la o societate din Croatia. Echipamentul este produs de catre o societate din Franta, cea din Croatia fiind doar o societate intermediara. Dupa trecerea celor 12 luni, firma din Romania opteaza pentru cumpararea echipamentului, in acest sens beneficiind de o reducere care ia in considerare 80% din chiria platita pentru cele 12 ...