Inregistrarea punctelor de lucru in cazul imobilelor inchiriate
O societate obiect de activitate comert cu amanuntul si engross diverse produse de imbracaminte, are un depozit pentru care plateste chirie, pentru a depozita produsele pe care le vinde engross si endetail. La sediul acestui depozit a declarat 2 puncte de lucru, unul pentru vanzare engross si unul pentru vanzare cu amanuntul. Societatea a externalizat activitatea de depozitare catre un tert, tertul se va ocupa de aceasta activitate cu salariatii acelui tert. Hala se va subinchiria catre tert. Intrebare: mai trebuie sa tina punctele de lucru la depozit sau va trebui sa le mute la sediul social (el nu mai are niciun spatiu, nici salariati acolo, nici activitate)? Bunurile se vor inregistra ca bunuri la terti. Multumim.
Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Creeaza un CONT de TESTARE GRATUITA pentru a avea acces la toate raspunsurile din PortalCodulFiscal.ro, completand formularul de mai jos. (Poti vedea exemple de raspunsuri cu un Click AICI)
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Newsletter PortalCodulFiscal.ro
Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "SAF-T 2025"!