Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 23 Noiembrie 2024

Inscrierea in D390 a codului de inregistrare in scopuri de TVA al unei PFA inregistrata in regim special conform art. 317 din CF

Raspuns oferit de
Ela Dumitra

Ela Dumitra
Lector Universitar dr.
Intrebare: Cum trebuie inscrisa semnatura electronica cu care se depune 390 pentru PFA (fara angajati, cu organizare individuala in sistem real, activitati independente) care a obtinut Certificat de inregistrare in scop de TVA conform articolului 317 din Codul fiscal pentru prestari servicii intracomunitare? Este necesara completarea CUI intracomunitar cu specificatia platitor de TVA sau neplatitor? Sau cum altfel?

Tip societate: P.F.A.
Numar de angajati: 0 angajati
Platitoare TVA: Nu
Cod CAEN: 7410

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Intreprinderi legate
Impozit micro sau impozit pe profit?"
!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Documente

Iun202024

Obligatia operatorilor economici de a utiliza aparate de marcat electronice fiscale

de Profeanu Laura valabil la 20 Iun 2024
Intrebare: 1. Daca intra la exceptii sau are obligatia de a achizitiona casa de marcat un PFA cod CAEN 6820 inchiriere; acesta emite 2 facturi lunar catre alte 2 PFA. Nu este obligatoriu in cazul in care se vor incasa prin banca? Sau se pot incasa cu chitanta? Mentionez ca valoarea acestora este sub 1000 lei. 2. ONG - este obligat sa achizitioneze casa de marcat sau doar pentru activitatiile economice? ...
Mai162024

Raportul zilnic Z emis de catre AMEF-uri

de Alexandru Palaghia valabil la 16 Mai 2024
Intrebare: Referitor la casele de marcat: Zilnic, in jurul orei 12, se ridica de la punctele fixe banii in vederea depunerii la banca, de catre un angajat al firmei. Intre ora 14 si 15 la depozitul central se totalizeaza incasarile de la toate punctele de vanzare si se ridica in acest interval, tot zilnic, de catre firma de colectare numerar, care ii depune la banca a doua zi.Tot la depozitul central se ...
Nov152023

Inregistrare contracte chirii la ANAF. Scutirea de TVA pentru inchirieri

de Profeanu Laura valabil la 15 Nov 2023
Intrebare: Un SRL "AA" inchiriaza spatiul detinut unui alt SRL "BB". Trebuie inregistrat contractul respectiv la ANAF? In momentul achizitiei cladirii SRL-ul "AA" era neplatitor de TVA, conform CAEN nu avea obligatia sa se inregistreze ca platitor TVA. Cum procedeaza daca depaseste plafon TVA pentru venituri din inchiriere spatiu?
Nov062023

Procedura privind modificarea domiciliului fiscal

de Ela Dumitra valabil la 06 Nov 2023
Intrebare: In cazul in care ne schimbam sediul social, care este procedura de informare a ANAF cu privire la noul sediu? Ce documente trebuie depuse si in cat timp de la schimbarea sediului/inregistrarea la registrul comertului? Cererea preschimbare sediu - exista un anumit formular, sau se face cerere de mana? - CIF nou - contract de inchiriere nou - certificat de TVA in original - Hotararea AGA de ...
Iun152023

Registrul Inventar PFA

de Profeanu Laura valabil la 15 Iun 2023
Intrebare: Care este modalitatea de completare a registrului inventar pentru un PFA si care este formularul actual? Am intalnit mai multe opinii. Se completeaza in fiecare an un formular cu valorile la 31.12.22 pentru active (stocuri materiale?, obiecte de inventar, imobilizari...). Se completeaza de la inceputul activitatii in ordinea cronologica pentru obiecte de inventar si imobilizari. La data iesirii ...
Mai292023

Pastrare documente financiar-contabile

de Portal Codul Fiscal valabil la 29 Mai 2023
Intrebare: Este obligatorie listarea bonurilor de consum - eliberare materiale din gestiune? Se listeaza in doua exemplare, unul se preda la serv. Contabilitate. Sunt zeci de mii de bonuri de consum intr-un an. Dpdv al arhivarii documentelor, acestea nu se pot lista in momentul solicitarii organelor de control: auditori, ANAF? Este un consum foarte mare de hartie, consum de timp alocat pentru legare, ...