Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte
Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola
Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont Feedback clienti
PortalCodulFiscal.ro
Portal actualizat la 24 Noiembrie 2024

Institutie publica. Control intern managerial

Raspuns oferit de
Irina Dumitrescu

Irina Dumitrescu
Consultant fiscal, Expert contabil
valabil la 26 Mai 2015

Intrebare: Este obligatorie implementarea sistemului de control intern managarial in institutiile publice conform OMFP 946/2005 actualizata? Daca da, acest lucru se poate face cu o firma de consultanta pe prestari servicii? Este legal, avand in vedere ca in cadrul primariei exista personal angajat ca jurist si contabil? Dar pentru executarea silita a creantelor bugetare se poate apela la serviciile unei firme de consultanta? Dar pentru auditul unui proiect cu finantare europeana, pentru aplicarea Titlului VI din Instructiunile Ministerului Fondurilor Eropene 514422.05.2014, se poate incheia un contract de prestari servicii cu un expert contabil. Este legal pentru proiect?

Tip societate: Institutie publica
Numar de angajati: 11-50 angajati
Platitoare TVA: Nu
Cod CAEN: aministratie publica locala

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalCodulFiscal.ro

Login utilizator

De ce sa te inregistrezi?

  • 47 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 90.000 intrebari si raspunsuri din contabilitate, fiscalitate, impozit pe salarii.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal consultanta personalizata te costa acum doar 4 lei/zi, TVA inclusa.
  • Consultanta oferita de specialistii PortalCodulFiscal.ro
SMS
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

Newsletter PortalCodulFiscal.ro

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalCodulFiscal.ro si primesti cadou Raportul special "Intreprinderi legate
Impozit micro sau impozit pe profit?"
!

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


Intrebari similare din categoria Inspectia fiscala

Apr172022

Diferente stabilite in urma unei inspectii. Anularea accesoriilor

de Irina Dumitrescu valabil la 17 Apr 2022
Intrebare: In urma unui control fiscal pentru anii 2015-2019 s-au stabilit diferente de plata impozit profit cu majorari si penalizari aferente. Decizia finala inca nu a fost emisa, cel mai probabil va fi emisa in luna mai conform informatiilor transmise de echipa de control. Societatea nu este de acord cu diferentele stabilte de controlul fiscal si intentioneaza sa conteste decizia. In aceste conditii, ...
Aug232021

OUG nr. 69/2020. Conditii de anulare obligatii accesorii

de Ionut Jinga valabil la 23 Aug 2021
Intrebare: In urma unui control pentru anii 2015-2020, am primit pe 20.08.2021 un proces verbal in care s-au stabilit urmatoarele: debit - 30.000 lei, dobanzi - 23.700 lei, penalitati 10.000 lei, penalitati de nedeclarare - 26.000 lei. Va rugam sa ne indicati daca putem beneficia de vreo scutire/micsorare la plata acestora. 
Ian092021

Diferente stabilite in urma inspectiei fiscale. Accesorii

de Irina Dumitrescu valabil la 09 Ian 2021
Intrebare: Ca urmare a unei inspectii fiscale incheiate in data de 22.12.2020, inclusiv primirea deciziei de impunere, prin care s-au constatat obligatii suplimentare (TVA si Impozit venit) aferente anilor 2015, 2016, 2017, 2018, 2019 si 2020, am dori sa stim daca pentru aceste sume suplimentare se datoreaza dobanzi si penalitati intre termenul scadent si data platii? Dar penalitati de nedeclarare? ...
Aug192020

Anulare accesorii conform OUG nr. 69/2020. Posibilitati de acordare ca urmare a unei inspectii fiscale

de Otilia Roman valabil la 19 Aug 2020
Intrebare: Va rog sa ne indicati opinia dvs., daca ne incadram cu urmatoarea situatie, sa beneficiem de aministia fiscala aprobata prin ordonanta 69/2020 privind debitele restante la 31 martie in baza deciziei de impunere emise in cadrul unei inspectii fiscale. Societatea a avut in 2019 o inspectie fiscala pe impozit pe profit si TVA pentru anii 01.01.2013-30.04.2019, incheiata cu RIF (raport de inspectie ...
Apr232019

Controlul antifrauda si consecintele acestuia

de Justinian Cucu valabil la 23 Apr 2019
Intrebare: Pe data de 25.03.2018 am primit invitatie de la ANTIFRAUDA Suceava sa pregatim toate documentele firmei pentru control (am primit lista). Pe 04.04.2018 am predat documentele si toata arhiva electronica pe un stick pe baza unui proces-verbal. Societatea nu mai are activitate din 01.01.2018. Deja suntem in aprilie 2019 si nu avem niciun raspuns. Intrebari: 1. Care este termenul maxim pentru ...
Nov052018

Activitate de productie. Control. Inregistrare contabila

de Nicolae Liviu valabil la 05 Nov 2018
Intrebare: La o societate care are productie ce se va solicita la un eventual control in ceea ce priveste contabilitatea productiei? Este corect daca 345=711 s-a facut la valoarea consumului din luna?